پارک ساحلی جمیرا دبی

پارک ساحلی جمیرا دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 مرداد ، 1398

پارک تفریحی جمیرا دبی Jumeirah Beach Park Dubai

پارک ساحلی جمیرا دبی با قدمت 16 ساله از معروف ترین پارک های دبی با وسعت 12 هکتار است. از جمله محبوب ترین مکانهای گردشگری دبی است و همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. پارک ساحلی جمیرا دبی واقع در مرکز شهر دبی است، از این پارک به سایر مکان های دیدنی دبی دسترسی دارد. در قسمت ساحل جمیرا دبی فضای سرسبزی برای کودکان در نظر گرفته شده است، همچنین دکه های غذایی و نیز فضایی برای طبخ غذا در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات تفریحی این منطقه می توان به فوتبال ساحلی، والیبال و مسیرهای دومیدانی اشاره کرد.

پارک-ساحلی-جمیرا-دبی-امارات

پارک ساحلی جمیرا که در سال 1989 افتتاح شده است، اولین پارک ساحلی دبی به شمار می رود که دارای چمنزارهای نرم و درختان کاج بلند است. شما می توانید در نزدیکی ساحل تخت هایی برای حمام آفتاب اجاره کنید و از آرامش آنجا لذت ببرید. در این پارک زمین بازیهای گروهی مختلفی مانند والیبال ساحلی، هندبال و تنیس وجود دارد. در ساحل این پارک شما می توانید انواع بازی های آبی مانند جت اسکی، پاراسل و اسکی روی آب را نیز تجربه کنید. برای افراد با نیازهای ویژه مانند کسانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند، امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی ، گذرگاهی صاف برای عبور و توالت های ویژه در این پارک طراحی شده است. این پارک در نزدیکی هتل جمیرا بیچ دبی، هتل برج العرب دبی، مسجد جمیرا دبی و ساحل جمیرا دبی قرار دارد  

پارک-جمیرا-دبی

در این مجموعه رستوران و کافه های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید هنگام صرف ناهار به آنجا بروید و یا از امکانات باربیکیو موجود استفاده کنید. مسافران تور دبی می تواند از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 10 شب، ساعات خوشی را در این پاک تجربه کنند. البته توجه کنید که روزهای دوشنبه و چهارشنبه فقط مختص بانوان می باشد. 

پارک-ساحلی-جمیرا-دبی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql