معرفی بهترین سواحل آنتالیا

معرفی بهترین سواحل آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مرداد ، 1398

بهترین و زیباترین سواحل آنتالیا

1. ساحل کونیالیتی آنتالیا Konyaalti Beach
ساحل کونیالتی به عنوان مشهورترین و زیباترین سواحل آنتالیا به شمار می رود. این ساحل در کنار صخره ها و همچنین کوه های بیداگلاری قرار گرفته و نمایی زیبا دارد. ساحل کونیالتی مناسب برای افرادی ست که نیاز به ریلکس کردن دارند می باشد تا بر روی شن های آنجا ریلکس کرده و آرامش یابند.در اطراف ساحل کونیالتی آنتالیا رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که با دارا بودن غذاهای خوش طعم پذیرای گردشگران محترم می باشد.

ساحل کونیالتی آنتالیا _ آژانس آسمان آبی



2.ساحل لارا آنتالیا Lara Beach

ساحل لارا ساحلی شنی است که یک گشت ساحلی لذت بخش را به ارمغان می آورد. ساحل لارا پر است از کلاب های ساحلی، رستوران های جذاب، کافه های هیجان انگیز و کلاب های شبانه باعث میشود سفری بینظیر را برای مسافرین تور آنتالیا به ارمغان بیاورد.

ساحل لارا آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

3.ساحل چیرالی آنتالیا Cirali Beach
ساحل چیرالی از بهترین سواحل آنتالیا به شمار می رود، این ساحل در همه فصول پذیرای محلی نشینان و گردشگران محترم می باشد. از جمله مواردی که باعث می شود این ساحل به مرکز جذب توریست تبدیل شود زیبایی های طبیعی ساحل، ساحل ماسه ای سفید، آب زلال و نیز اتاق های ساحلی چیرالی می باشد.

ساحل چیرالی آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

4.ساحل فازلیس آنتالیا Phaselis Beach
ساحل فازلیس معروف به ساحل فیروزه ای ست. این ساحل، در شمال الیمپسن قرار دارد که از جمله آثار تاریخی به جای مانده از شهر تاریخی یونان و روم است.ساحل زیبای فازلیس همه ساله طرفداران زیادی دارد.

ساحل فازلیس آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

5.ساحل پاترا آنتالیا Patra Beach
ساحل پاترا آنتالیا ساحلی با تقریبا 18 کیلومتر شن و ماسه سفید که در کنار امواج آبی تیره نمایی زیبا و بی نظیر را جلوه گر می کند. ساحل زیبای پاترا منطقه ای حفاظت شده برای لاک پشت های Caretta-caretta ست، به این دلیل که این گونه لاک پشت ها همه ساله به منظور تخم گذاری تخم ها به ساحل پاترا مهاجرات می کنند.

ساحل پاترا _ آژانس آسمان آبی

6. ساحل کمر آنتالیا Kemer Beach 
ساحل کمر از نقاط دیدنی آنتالیا محسوب می شود به همین دلیل گردشگران بسیاری سالانه به اینجا سفر می کنند. از جمله تفریحات این منطقه می توان شنا و غواصی را نام برد و نیز می توان به قایقرانی و ماهیگیری نیز اشاره کرد.

ساحل کمر آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

7.ساحل بلک آنتالیا Belek Antalya
ساحل بلک ساحلی مجلل در آنتالیا به شمار می رود. از جمله جاذبه های دیدنی این منطقه سواحل ماسه ای و جنگل های کاج را می توان اشاره کرد. جاذبه های تاریخی مانند پرگه و اسپندوس در کنار این ساحل مشهود است. گردشگران این منطقه اغلب از افراد ثروتمند جهان می باشد.

ساحل بلک آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

8.ساحل الیمپوس آنتالیا Olympos Beach
ساحل الیمپوس در جنوب آنتالیا واقع شده است و از جمله معروف ترین سواحل ترکیه و نیز از بهترین سواحل انتالیا به شمار می رود. ساحل الیمپوس در نزدیکی کوه الیمپوس واقع شده است و بناهای باستانی، جاده های قدیمی و طبیعت سرسبز و نیز حیرت آوری را می توان در این ساحل زیبا مشاهده کرد.

ساحل الیمپوس آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

9.ساحل کلوپاترا آنتالیا Celopatra Beach
ساحل کلوپاترا در مرکز گردشگری آلانیا واقع شده است و از جمله پربازدیدترین و بهترین سواحل انتالیا به شمار می رود. این ساحل به خاطر آب و هوای مدیترانه ای در تمام فصول سال مملو از گردشگران است.

ساحل کلوپاترا آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

10.ساحل داملاتاس آنتالیا Damlatas Antalya
ساحل داملاتاس واقع در قسمت غربی شبه جزیره، و دقیقا روبروی غار داملاتاس قرار دارد. ساحل زیبای داملاتاس دارای آب بسیار شفافی ست که گردشگران را شیفته خود کرده و مسافران را وادار می کند که در آنجا شنا کنند.

ساحل داملاتاس آنتالیا _ آژانس آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql