پارک آبی دالغا بیچ باکو

پارک آبی دالغا بیچ باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1398

پارک آبی دالغا بیچ باکو| Dalga  Beach Aqua Park Baku
پارک آبی دالغا بیچ باکو در سال 2016 درچهل کیلومتری شهر باکو با مساحتی بالغ بر 68 هزار مترمربع که 12 هزار متر آن را فضای آبی تشکیل میدهد، ساخته شده است. پارک آبی دالغا بیچ باکو بزرگترین پارک آبی کشورآذربایجان محسوب می شود و با وجود آب های بی کران دریای خزر توانسته به یکی از تفرجگاه های عالی تبدیل شود. گشت و گذار در این پارک آبی هیجان انگیز و بی نظیر از جمله فعالیت های محبوب در بین گردشگران تورباکو می باشد. پارک آبی آذربایجان پر از سرسره های عظیم و پیچ در پیچ است که استفاده از آن برای توریست ها و گردشگران می تواند بسیار مفرح و هیجان انگیز می باشد و همچنین این پارک با وسعت خود توانسته گردشگران و مسافران را یک روز کامل سرگرم نماید جالب است بدانید که آب بسیار شفاف و زلال ، سرسره های بسیار طولانی و مرتفع از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه تفریحی می باشد و همچنین نا گفته نماند که تمامی این پارک پر شده از گونه های گیاهی و گل های تزئینی خوش عطر و زیبا که نا خوداگاه هر انسانی را محسور خود می کند . در صورت تمایل، می توانید در بدو ورود به پارک از کارت بلیط های الکترونیک که به مراجعه کنندگان داده می شود استفاده و آن را شارژ کنید و از بخش های مختلف مجموعه استفاده کنید.

امکانات پارک آبی دالغا بیچ باکو
ده استخر شنا که تعدادی از آن ها استخرهای اختصاصی بانوان است.
استخر وی ای پی.
پنج رستوران.
ساحل شنی اختصاصی.
استخرهایی مخصوص ورزش های آبی.
پلاژ.
مکان هایی برای مسابقات.
شش سُرسره آبی مختلف.
انواع صندلی ها و تخت های آفتابی.
خانه های چوبی.
باشگاه کودکان: این باشگاه از کودکان کمتر از 12 سال نگهداری می کند.اگر کودک زیر 12 سال دارید می توانید با خیال راحت از ساعت 10 صبح تا 7 عصر از خدمات باشگاه کودکان استفاده کنید. جالب است بدانید پارک آبی زیبا دالغا بیچ باکو برای ورود 
افراد 1 سال تا 6 سال هیچ گونه مبلغی دریافت نمی کنند.

انواع تفریحات پارک ساحلی دالغا بیچ باکو
اسکوتر.
غواصی.
ماهیگیری.
چتر نجات.
اسب سواری.
تخته های آبی.
رینگو.
سی باب.
فلای فیش.


چگونه به پارک آبی دالغا بیچ باکوبرویم؟
پارک آبی دالغا بیچ باکواز دسترسی بالایی برخوردار است و در محله مردکان در کناره دریای خزر واقع شده است. این پارک آبی به یکی از جاذبه های دیدنی باکو شهرت پیدا کرده است که توریست ها همواره برای تفریحات آبی در ان وقت می گذرانند.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql