رستوران مگرول-لازوری باتومی

رستوران مگرول-لازوری باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 بهمن ، 1398

رستوران مگرول-لازوری باتومی | Megrul-Lazuri Restaurant

گرجستان کشوری بسیار زیبا و دیدنی می باشد که در دل آن شهر ساحلی باتومی قرار گرفته است. جاذبه های گردشگری باتومی از پر بازدیدترین جاذبه ها در این چند سال اخیر می باشد که این امر موجب شده که مسافران زیادی با تور باتومی و گرجستان سفر کنند و با ورود به فرودگاه بین المللی باتومی سفر آنها آغاز می شود. گردشگران که مدت زمان طولانی برای گشت و گذار در شهر اختصاص داده اند برای رفع خستگی و استراحت کوتاه و تجدید قوا نیاز به رستوران پیدا می کنند. در شهر باتومی حدود 200 رستوران و کافه موجود است که یکی از معروف ترین آنها رستوران مگرول- لازوری می باشد. این رستوران دارای بنایی مانند قلعه می باشد که معماری منحصر به فردی به این بنا بخشیده است. رستوران مگرول-لازوری باتومی فضایی بسیار بزرگ دارد و از دکوراسیون شیک و لوکسی برخوردار است. در این رستوران به علت تنوع نشستن و بزرگی بنا حق انتخاب برای نشستن دارید که بخش های بزرگ آن شامل : طبقه اول، طبقه دوم، حیاط و ایوان می باشد. اگر می خواهید سفرتان خاطره انگیزتر شود بعد از تفریح حتما به این رستوران مراجعه کنید که محیطی مناسب برای سورپرایزکردن خانواده و دوستان دارد. رستوران مگرول-لازوری باتومی با اجرای موسیقی زنده  که از ساعت 19 الی 1 بامداد نواخته می شود گوش مشتریان خود را نوازش می کند که بسیار دلنشین می باشد. یکی دیگر از امکانات رستوران مگرول-لازوری اینترنت بی سیم  پر سرعت رایگان، پارکینگ و تخفیف برای مشتریان ثابت است. این رستوران متفاوت با غذاهای لذیذ و خوشمزه است که خاطره ای ماندگار برای شما عزیزان به ثبت می رساند.

مگرول2

مگرول

منوی رستوران مگرول-لازوری باتومی:

در این رستوران انواع غذاهای گرجی، اروپای شرقی، بین المللی صرف می شود که تمامی آنها با محصولات تازه ای که روزانه مهیا می کنند آماده می شوند. کیفیت بالایی که در تمامی غذا ها مشاهده می شود حاصل تجربه زیاد تیم آشپزان حرفه ای این رستوران می باشد. تمامی مسافران تور گرجستان که به این رستوران برای صرف غذا مراجعه کرده اند راضی وخوشنود به علت طعم بی نظیر غذاها از آنجا بر می گردند.

ساعان سرو غذا در رستوران مگرول-لازوری باتومی:

رستوران مگرول-لازوری یکشنبه ها از ساعت 9 صبح الی 24 شب و در بقیه طول هفته از ساعت 9 صبح الی 2 بامداد آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

مگرول4

مگرول3

آدرس رستوران مگرول-لازوری باتومی:

16 Tbilisi Avenue, Batumi 6000, Georgia

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql