مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا

مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1398

مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا | Pacific Taj

هنگام گشت و گذار در سرزمین افسانه ها یعنی هندوستان بسیاری از معابد و ساختمان‌های جذاب این کشور را به چشم می بینید و حیرت زده می شوید. یکی از سه شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش هند، آگرا می باشد که در کنار رودخانه یامونا قرار گرفته است و در قلب خود بنای باستانی تاج محل و قلعه سرخ فامش را جای داده است. اگر بخواهید از پایتخت هند یعنی دهلی به شهر آگرا بروید باید فاصله دو ساعت و نیمه با ماشین، چهار ساعته با قطار و یا نیم ساعته با هواپیما را طی کنید.

مرکز-خرید-پسیفیک-آگرا

یکی از بهترین مرکز خرید های شهر آگرا که نظم خاصی دارد مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا می باشد. این مرکز خرید به تازگی تکمیل شده است و تمام امکانات برای تفریح و سرگرمی را دارا می باشد. در این مرکز خرید محصولات مختلف از برندهای معتبر ملی و بین المللی ارائه می شود. مرکز خرید پسیفیک تاج در جاده فاتحباد فاز یک آگرا قرار گرفته است که یک مرکز خرید جمع و جور می باشد و کلی فروشگاه که دارای اجناس مختلف هستند را در خود جای داده است.

مرکز-خرید-پسیفیک-تاج-آگرا

در مرکز خرید پسیفیک تاج آگرا که یکی از جاذبه های گردشگری آگرا می باشد برندهایی نظیر کی اف سی(KFC)، آرچیز(Archies)، پیتزا هات(Pizza Hut)، پارک اونیو(Park Avenue)، لوت مارت(Loot Mart) و ...  و موجود می باشد. همچنین برای مسافران تور هند که خوش خوراک هستند بهترین فوت کورت آگرا در مجاورت این مرکز خرید قرار گرفته است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت ده صبح الی نه شب اجناس خود را به عرضه فروش می رساند.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql