مرکز خرید 28 باکو

مرکز خرید 28 باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 بهمن ، 1398

مرکز خرید 28 باکو| 28Mall Baku   
مرکز خرید 28 باکو یا بیست و هشت مال در قلب باکو قرارگرفته است. مساحت این مرکزخرید 25000 متر مربع است و دارای دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 342 ماشین می باشد. شهر باکو یکی از برترین مقاصد نزدیک به ایران است و برای سفری عالی می توانید با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید تا سفری رویای و فراموش نشدنی را با تور باکو احساس کنید. مرکز خرید 28 جزء محبوبترین مراکز خرید باکو است که علاوه بر توریست ها  پاتوق عصرگاهی خیلی از محلیها نیز می باشد. 
28-مال-باکو
در مرکز خرید 28 چه خواهیم دید و چرا از این مرکز خرید دیدن کنیم؟
مرکز خرید 28 یکی از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید باکو می باشد. درست در مرکز شهر باکو قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی دارد. حدود ۷۰ برند بینالمللی و محلی در پنج طبقهاش گنجانده است. برای دوست داران برندهایی مثل گپ، مانگو، ماسیمو دوتی، زارا و نکست همگی در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین برندهای ساعت و زیورآلات مثل سواروسکی، سواچ و خیلیهای دیگر هم در این مکان پیدا میشوند.
28مال برای طرفداران غذا تعداد زیادی کافه و رستوران محلی و زنجیرهای جا داده است و چه چیزی بهتر از یک غذای خوش طعم و لذیذ است که می توانید در بالکن این مرکز خرید میل کنید و از نمای شهر باکو لذت ببرید. همچنین در مرکز خرید 28 بازی های بسیاری برای کودکان در نظر گرفته شده که همین امرمحیطی ایجاد می کندکه برای بازدیدکنندگان خانوادگی بسیار مناسب است.
28-مال-باکوچگونه به  مرکز خرید 28 برسیم؟
 مرکز خرید 28  نزدیک به بنای یاد بود نظامی و همینطور بلوار ساحلی باکو قرار گرفته و درمجاورت خود ایستگاه مترو به اسم ۲۸ مه  دارد و همچنین در فاصله حدود 100 متری این مرکز خرید ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است که دسترسی به آن را خیلی راحت کرده است.
28-مال-باکو

    
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql