مرکز خرید پارک بلوار باکو

مرکز خرید پارک بلوار باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1398
مرکز خرید پارک بلوار باکو| Park Bulvar Mall Baku
مرکزخرید پارک بلوارباکو مجموعه ای تجاری کامل و زیبا  است که در شهر باکو واقع شده است. این مرکز خرید به مساحت کلی 17000 متر مربع و همچنین دارای پارکینگی با 550 جای پارک، تلفیقی از فضای مدرن در ساختار شرقی باکو را نمایش می دهد. وقتی انگشت روی مرکز خرید پارک بلوار باکو می گذاریم، می توانیم بدون معطلی عنوان بهترین را برایش انتخاب کنیم، چرا که محلی فوق العاده برای خرید، تفریح و البته صرف غذا است. افتتاح این مرکز با حضور رئیس جمهور الهام علی اف و خانواده وی برگزار شد. این مرکز خرید از زمان افتتاح بیش از 700 مورد اشتغال زایی کرده است.
مرکز-خرید-پارک-بلوار-باکودر مرکز خرید پارک بلوار باکو چه خواهیم دید؟
مرکز خرید پارک بلوارباکو تعداد زیبادی از فروشگاه های معتبروشناخته شده دنیا را در برمی گیرد. این مرکزخرید مجموعا 99 فروشگاه را در خود جای داده است که اغلب شامل فروشگاه های مجلل از مشهورترین برندهای دنیا می شوند. در این مرکز خرید می توان به نام های آشنایی چون پیر کاردین، بنتون، منگو، کالینز وهمینطورنمایندگی آدیداس مرکز خرید پارک بلوارباکو اشاره کرد. همچنین درکنار این مرکز خرید آسمان نمایی جالب، سینمایی مجهز و فود کورتی وسیع دارد. البته شهربازی هپی لند و سالن بولینگ این مجتمع شش طبقه، این مرکز خرید را منحصر به فرد می کند. جالب است بدانید که پارک بلوار نه تنها انتخاب گردشگران و مسافران تورباکو است، بلکه در میان ساکنان این شهر نیز محبوبیت بسیاری دارد. اگر در سفر خود به شهر باکو به دنبال غذاهای لذیذ و متفاوت هستید مرکز خرید پارک بلوار باکو دارای رستوران هاو کافه هایی است که اغلب در دو طبقه اول به چشم می خورند و غذاهای ترکی، روسی، ایتالیایی، چینی، مکزیکی و آذربایجانی را ارائه می دهند. 
مرکز-خرید-پارک-بلوار-باکوموقعیت مکانی مرکز خرید پارک بلوار باکو 
مرکز خرید پارک بلوارباکو در نزدیکی بلوار ساحلی باکو قرارگرفته است و تا ایستگاه مترو سهیل باکو و خانه دولت باکو تنها چند دقیقه پیاده روی دارد. بعد ازگذراندن اوقاتی خوش در مرکزخرید پارک بلوار باکو میتوانید به دیگر جاذبه های توریستی باکو که بسیار به این مرکز خرید نزدیک هستند، مانند:خیابان نظامی باکو، مرکز خرید28 باکو و موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان باکو هم سری بزنید.
مرکز-خرید-پارک-یلوار-باکو



 
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql