مسیر طبیعی پیاده‌روی تاج آگرا

مسیر طبیعی پیاده‌روی تاج آگرا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 اسفند ، 1398

مسیر طبیعی پیاده‌روی تاج آگرا | Taj Nature Walk

شهر تاریخی آگرا که واقع در کشور هندوستان می باشد قدمتی بسیار طولانی دارد. این شهر زیبا دارای آثار معماری و باستانی باشکوهی ازجمله تاج محل، مقبره های قدیمی، مسجدها و کاخ های قدیمی و تاریخی می باشد. یکی از جاذبه های گردشگری هند که آرامش و سکوتی بینظیر دارد مسیر طبیعی پیاده روی تاج می باشد.

مسیر-پیاده-روی-تاج

مسیر پیاده روی تاج آگرا در فاصله پانصد متری از دروازه شرقی بنای باستانی تاج محل قرار گرفته است. این مسیر هم می تواند بسیار پر هیاهو و جذاب باشد و هم می تواند اوقات آرام و رمانتیکی را مخصوصاً در فصل زمستان برای شما در آنجا ایجاد کند. یکی از جذابیت هایی که مسیر پیاده روی آگرا دارد چشم انداز زیبا و استثنایی از تاج محل می باشد که زوایای مختلفی آن را نشان می دهد. وقتی مسافران تور هند برای پیاده روی به این منطقه باشکوه می روند می توانند از وجود پرندگان زیبایی چون انواع طوطی ها نهایت لذت را ببرند.

مسیر-پیاده-روی-تاج-آگرا

مسیر طبیعی پیاده روی تاج آگرا به حق یک بهشت طبیعی می باشد که مساحت آن حدود هفتاد هکتار است. با عبور از این پوشش جنگلی طبیعی از طریق کمربندی سبز و با صفا به سمت ساحل سمت راست رودخانه یامونا می رسید این مسیر حدود نه کیلومتر می باشد. ناگفته نماند که مسیر طبیعی پیاده روی تاج دارای طیف گسترده از انواع جانوران و گیاهان است. پرواز پرندگان و پروانه های گوناگون فضای دلنشینی را برای ما تداعی می کند. 46 نوع گلی که در این منطقه موجود است به هرچه بیشتر زیبا شدن مسیر کمک به سزایی کرده است. همچنین حیواناتی چون خرگوش، گاو، شغال و ... در این مسیر یافت می شود.

مسیر-پیاده-روی-آگرا
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql