منطقه دالیان مارماریس

منطقه دالیان مارماریس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1398

یکی از مناطق دیدنی که در تور مارماریس خود نباید بازدید از آن را از دست بدهید، منطقه دالیان می باشد که به دلایل متنوعی مانند طبیعت بکر و زیبا و هم آثار باستانی، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است و یکی از جاذبه های گردشگری مارماریس محسوب می شود. البته این منطقه در فاصله 80 کیلومتری از خود شهر مارماریس قرار گرفته است ولی بهترین فرصت برای بازدید از این منطقه، تور مارماریس می باشد.

منطقه-دالیان-مارماریس-ترکیه

منطقه دالیان مارماریس که در زبان ترکی به معنای شهر ماهیگیران می باشد در در سال 400 پیش از میلاد مسیح بنا شده است و در آن زمان با نام کائونس شناخته می شد. یکی از دلایل شهرت این منطقه طبیعت بکر و سر سبز آن می باشد که با قرار گرفتن رودخانه دالیان در این منطقه، زیبایی آن دوچندان شده است. لاکپشت های غول پیکر از دیگر جاذبه های این منطقه می باشد. ساحل لاکپشت یکی از بهترین و مشهور ترین مناطق برای پرورش لاکپشت می باشد و می توانید لاکپشت های غول پیکر چند میلیون ساله را در این ساحل ببینید.

در کنار جاذبه های طبیعی، منطقه دالیان دارای آثار باستانی نیز می باشد  که معروف ترین آن ها مقبره پادشاهان لیکیان می باشد که البته داخل صخره ها تراشیده شده است و می توانید در هنگام قایق سواری بر روی رودخانه، از دیدن این اثر باستانی نیز لذت ببرید. یکی دیگر از سرگرمی هایی که می توانید در منطقه دالیان داشته باشید، استفاده از حوضچه های دارای گوگرد می باشد که به صورت گل و لجن ته نشین شده اند. به گفته افسانه های قدیمی آب و گل طبی حاوی اکسیر جوانی است و می تواند در بهبود برخی از بیماری های پوستی مفید باشد.

منطقه-دالیان-مارماریس
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql