بازار چاندپول جیپور

بازار چاندپول جیپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

بازار چاندپول جیپور | Chandpole Bazaar

جیپور یک شهر مهم و تاریخی در کشور هندوستان می باشد. این شهر زیبا به اسم شهر صورتی هم شناخته شده است. جیپور دارای انواع ساختمان های باشکوه و سلطنتی می باشد که بسیار تماشایی هستند. اغلب گردشگران تور هند شهر جیپور را به تنوع زیاد بازارها و مراکز خرید می شناسند. برای علاقه مندان به خرید جیپور یکی از بهترین شهرهای هندوستان برای خرید می باشد.

بازار-چاندپول

یکی از بازارهای محلی معروف واقع در شهر جیپور بازار چاندپول است. در این بازار انواع اجناس از قبیل لوازم تزئینی و دکوری برای منزل، اقلام سنتی، پاپوش های راحت و شیک، توربان، پارچه های رنگارنگ، جواهرات، صنایع دستی مرمر، چوب و ... موجود می باشد. بازار چاندپول که فضای بسیار جذاب و دلنشینی دارد فرهنگ و میراث غنی جیپور را نیز برای ما تداعی می کند. این بازار به وسیله حمل و نقل عمومی  مانند مترو بسیار نزدیک می باشد که دسترسی ما را به آنجا راحت می کند.

چاندپول
بازار چاندپول یک بازار کاملاً سنتی است که اگر قصد سفر به این شهر زیبا را داشتید حتماً برای خرید سوغاتی های متنوع و خلاقانه و یادگاری های ماندگار از بازار چاندپول دیدن کنید. این بازار همچنین اجناسی مانند کفش های سنتی، تندیس های چوبی و سنگی، فرش های نفیس را عرضه می کند. 

آدرس بازار چاندپول جیپور: 

Chandpole Bazar, Pink City, Jaipur, Rajasthan, India

ساعت کاری بازار چاندپول جیپور: 

بازار چاندپول همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب برای جذب گردشگران و مشتریان باز می باشد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql