مرکز خرید برج گاورو جیپور

مرکز خرید برج گاورو جیپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 بهمن ، 1398

مرکز خرید برج گاورو جیپور | Gaurav Tower

جیپور یا همان شهر صورتی  که در کشور هند قرار دارد به علت وجود ساختمان های باستانی چشم گیر و فرهنگ غنی در خود جاذب توریستان زیادی شده است. شهر جیپور یکی از برترین مقاصد سفر در هند است زیرا علاوه بر جاذبه های تاریخی، این شهر مرکز مد از بهترین و معروف ترین برندهای جهان هم می باشد. همیشه برای افرادی که حوصله شلوغی بازارهای خیابانی را ندارند رفتن به مراکز خرید بسیار دلنشین است.

مرکز-خرید-برج-گاورو
برج گاورو در مالویا نگار قرار دارد که یک مرکز خرید شگفت انگیز در شهر جیپور می باشد. این مرکز خرید به خریدهای سطح بالا شهرت دارد که یک مقصد عالی برای تفریح و سرگرمی هم به حساب می آید. در بیست سال گذشته برج گاورو یکی از موفق ترین مجتمع خرید در شهر جیپور می باشد. این مرکز خرید ارائه دهنده انواع محصولاتی چون پوشاک، لوازم الکترونیکی، کفش و لوازم جانبی، مبلمان، جواهرات، پوشاک کودکان، مواد غذایی و ... است. وجود رستوران های بی نظیر و فودکورت در این مرکز خرید برای افرادی که موقع خرید از انرژی آنها کاسته شده است و افراد خوش خوراک بسیار خوشایند می باشد که ارائه دهنده انواع غذاهای بین المللی می باشد.

مرکز-خرید-گاورویکی از جاذبه های گردشگری جیپور مراکز خرید می باشد و مرکز خرید برج گاورو نیز یکی از آن هاست که بیش از صد فروشگاه از برندهای برتر داخلی و جهانی را در خود جای داده است. این مرکز خرید جذاب وسعتی بیست و پنج هزار متری دارد که امکانات زیادی را دارا می باشد. ظرفیت زیاد در پارکینگ این مجتمع هم یکی از امکانات آن به حساب می آید. در کل این مرکز خرید گزینه مناسبی برای وقت گذراندن با دوستان و خانواده می باشد که می توانید بهترین اجناس را برای عزیزان خود به صورت سوغاتی فراهم کنید که می دانید سوغات جیپور جزو برترین ها می باشد.

آدرس مرکز خرید برج گاورو جیپور:

Gaurav Tower, D-Block, Crystal Court, Malviya Nagar, Jaipur, Rajasthan, India

ساعت کاری مرکز خرید برج گاورو جیپور:

این مجتمع هر روز هفته از ساعت 10 صبح الی 11 شب باز است.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql