خیابان میرزا اسماعیل جیپور

خیابان میرزا اسماعیل جیپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

خیابان میرزا اسماعیل جیپور | MI Road

شهر جیپور یکی از بزرگترین شهر و مرکز ایالت راجستان هندوستان می باشد که در آن قلعه ها و قصرهای زیبایش خودنمایی می کنند که تماماً حکایت از گذشته باشکوه و پادشاهی خاص است. این شهر جذاب مملوء از معماری های چشم گیر می باشد که فرهنگ غنی هندوستان را بیان می کند. کشور هند قدمت بسیار طولانی و جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است که افراد زیادی را همیشه مجذوب خود می کند. اغلب مسافرانی که خواهان سفر به جیپور هستند با تور هند راهی این سفر پر از شگفتی می شوند.

خیابان-میرزا-اسماعیل

شهر صورتی جیپور به علت داشتن امکانات تفریحی و جاذبه های دیدنی سالیانه میزبان توریستان زیادی می باشد. یکی از مکان هایی که ارزش دیدن دارد خیابان میرزا اسماعیل در شهر جیپور است که جزو خیابان های برتر جهت خرید می باشد. هنرمندان جیپور از سالیان قدیم به ساخت اشیاء سفالی علاقه داشتند و روز به روز در این حرفه پیشرفت چشم گیر پیدا کردند. در خیابان میرزا اسماعیل می توانید انواع اجناس سفالی را به منظور خرید سوغاتی و یادگاری مشاهده کنید. همچنین علاوه بر صنایع دستی انواع اجناس فلزی و چوبی هم در این خیابان یافت می شود که می توانید با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی که دارند آن ها را ارزیابی و خریداری کنید. البته در خرید اجناس در شهر جیپور چانه زدن را همیشه در نظر بگیرید. 

خیابان-میرزا-اسماعیل-جیپور

خیابان میرزا اسماعیل یا همان خیابان ام آی یک مکان کاملاً ایده آل جهت خرید انواع لباس های مارک و جواهرات می باشد. اغلب بناهای این خیابان باستانی هستند که بسیار شباهت به خیابان کانات در شهر دهلی نو دارد. سفالگران به نامی در شهر جیپور وجود دارند که با جدیت تمام هنر و صنعت خود را رونمایی می کنند که می توانید همه آنها را در خیابان میرزا اسماعیل پیدا کنید. البته در این خیابان نمیتوان از مجسمه های برنجی، گلدان های رنگارنگ و مصنوعات چوبی گذشت که بسیار چشم گیر و مناسب برای هدیه دادن می باشند. 

آدرس خیابان میرزا اسماعیل جیپور:

MI Road, Central Jail, Fateh Tibba, Pink City, Jaipur, Rajasthan, India

ساعت کاری فروشندگان در خیابان میرزا اسماعیل جیپور:

در خیابان میرزا اسماعیل فروشنگان هر روز هفته از ساعت 11 صبح تا پاسی از شب مشغول کار می باشند.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql