بازار مارگو گوا

بازار مارگو گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

بازار مارگو گوا | Margao Market

شهر گوا ایالتی واقع در شرق هند می باشد که در امتداد دریای عرب قرار گرفته است. قدمت این شهر بندری به قرن سوم قبل از میلاد برمی گردد. شهر گوا که دارای دریا و سواحل زیبایی می باشد در پی آن تفریحاتی را همراه می آورد که از جمله آن ها می توان به ماهیگیری، قایق سواری، موج سواری، ورزش های آبی یوگا و مدیتیشن اشاره کرد. برای علاقه مندان به سواحل گرمسیری سفر با تور گوا بهترین انتخاب می باشد. گوا شهری برای خوشگذرانی می باشد چرا که همیشه در این شهر جشن و پایکوبی به راه است. یکی از جاذبه های در دسترس گوا بازارها و مراکز خرید می باشد که می توانید برای گرفتن سوغاتی به آن جا مراجعه کنید.

بازار-مارگو

در قسمتی از بازار مارگو فروشندگان به فروش انواع ماهی های تازه مشغول هستند و در قسمت دیگر فروشندگانی وجود دارد که انواع صنایع دستی، البسه، زیورآلات و ... را برای فروش به عرصه نمایش گذاشته اند. ادویه جات با عطر و طعم اعلایی که در این بازار به فروش می رسد زبانزد خاص و عام می باشد. تمامی اجناس و خوردنی هایی که در بازار مارگو موجود است بسیار مناسب برای سوغاتی و یا نیازهای روزانه خودتان هستند که همواره می توانید با قیمتی مقرون به صرفه آن ها را خریداری کنید. وقتی وارد بازار مارگو می شوید بافت های طبیعی و قدیمی شهر گوا می توانید لمس کنید که در کنار مردم اصیل گوا صحنه بی نظیری را برای مخاطب خلق می کند.

بازار-مارگو-گوا-هند

بازار مارگو ارائه دهنده انواع محصولات گیاهی، مواد غذایی، میوه و سبزیجات نیز می باشد. همچنین برای علاقه مندان به خرید لوازم شخصی این بازار منبع فروش انواع وسایل تزئینی، کیف و کفش و لباس های زیبای محلی و خارجی است که البته می توانید برای عزیزانتان هم هدیه تهیه کنید.

آدرس بازار مارگو گوا:

Margao Market, Fatorda, Goa, India

بازار-مارگو-گوا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql