مرکز خرید کاکولو مال گوا

مرکز خرید کاکولو مال گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

مرکز خرید کاکولو مال گوا | Caculo Mall

شهر گوا یک مقصد گردشگری بسیار دیدنی و جذاب برای مسافران می باشد. گوا که یک شهر ساحلی می باشد همیشه برای خوش گذرانی جزو اولین انتخاب ها است. در این شهر تاریخی انواع جذابه ها مانند مجتمع های تفریحی، بناهای باستانی، موزه ها، مراکز خرید و بازارها وجود دارد که جذابیت خاصی برای مخاطبین دارند. یکی از بهترین قسمت های هر سفری خرید کردن انواع اجناس است که می توان آن ها را به عنوان سوغاتی برای دوستان و آشنایان برد.

مرکز-خرید-کاکولو-مال-گوا-

مرکز خرید کاکولو مال یکی از جاذبه های گردشگری هند واقع در شهر زیبای گوا می باشد ارائه دهنده انواع برندهای داخلی و خارجی مارک است که از جمله آن ها می توان به وست ‌ساید، تایسوت، رانگلر، ارو، نایکی، آرشیز، گلوبال‌دسی، پلنت اسپورتس، رای ‌بان، فان هیوزن و ویلز لایف ‌استایل اشاره کرد. این مرکز خرید بسیار مدرن و به روز می باشد که می توانید در آن اجناس با کیفیت و تضمین شده مانند پوشاک، ساعت، لوازم جانبی، کفش، عینک و لوازم الکترونیکی خریداری کنید. مرکز خرید کاکولو همچنین مجهز به زمین های بازی، سینمای هفت بعدی و یک شهربازی با کلی بازی های کامپیوتری است که برای سرگرمی فرزندان دلبندتان بهترین انتخاب می باشد.

مرکز-خرید-کاکولو

مرکز خرید کاکولو که اولین مرکز خرید بزرگ گوا به حساب می آید بر طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است. در این مرکز خرید برای علاقه مندان به فیلم یک سینما با اکران به روزترین فیلم ها قرار گرفته است. بعد از کلی تفریح و خرید حتماً نیاز به نوش جان کردن غذا پیدا می کنید که برای این امر در این مرکز خرید فودکورت و رستوران وجود دارد. رستوران های مجلل مرکز خرید انواع غذاهای محلی و خارجی را برای شما صرف می کنند که بسیار لذیذ و خوش طعم می باشند. برای افرادی که عاشق کافه هستند نیز کافی شاپ شیکی در این مجتمع موجود است.

آدرس مرکز خرید کاکولو گوا:

6 Shanta, St Inez Rd, Panaji, Goa 403001, India

ساعت کاری مرکز خرید کاکولو گوا:

این مجتمع خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب برای مشتریان گرامی باز می باشد.

مرکز-خرید-کاکولو-مال

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql