موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 اسفند ، 1398

موزه های زیادی در شهر استانبول وجود دارد که هر کدام گوشه ای از تاریخ و فرهنگ دوران های مختلف را به تصویر می کشاند. استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه با تاریخ کهنی که دارد از بناهای قدیمی و آثار تاریخی زیادی برخوردار می باشد. از موزه های شناخته شده در این شهر می توان به موزه پرا اشاره کرد که در این بخش آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی شما را با آن بیشتر آشنا می کند، ما را همراهی کنید.

موزه-پرا

سالانه گردشگران زیادی فراوانی از نقاط مختلف از موزه پرا بازدید می کنند، این موزه با موضوعیت هنر و فضایی مخصوص خود حس و حال مشرق  زمین را در ذهن بازدید کننده ایجاد می کند. موزه پرا از موزه های مشهور در شهر استانبول می باشد که در ساختمان سابق یک هتل در سال 2005 میلادی احداث شده است و نزدیک به یک دهه از عمر آن می گذرد. این موزه در خیابان مشروطیت شماره 65 در منطقه بی اغلو استانبول قرار دارد و نزدیک به میدان تکسیم این شهر می باشد.

موزه-پرا-استانبول-ترکیه

مسافران تور استانبول می توانند بازدید از موزه پرا را در برنامه سفر خود قرار دهند و داخل آن نقاشی‌های زیبا، ظروف سفالی و کلکسیون‌های گوناگونی از اشیا هنری دیگر که وجود دارند را مشاهده کنند. در این موزه آثار نقاشی مرتبط با نگارگری عثمانی، هنر شرق‌شناسی در قرن 19  میلادی و آثار برجسته مرتبط با کاشی و سرامیک چینی وجود دارد که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و توریستهای خارجی و مسافران تور ترکیه را به سمت خود می کشاند و کلکسیونی ارزشمند از آثار گذشته را به نمایش گذاشته است.

موزه-پرا-استانبول
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql