آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1398

یکی از مکان های تفریحی در استانبول که در پیشنهاد می شود بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار دهید، آکواریوم استانبول می باشد که در سال 2011 میلادی ساخته شد و امروز جزو یکی از جاذبه های این شهر می باشد. بدون تردید این آکواریوم می تواند لحظه های خیلی خوبی و شادی را برای مسافران و بازدیدکنندگان رقم بزند.آژانس آرزوی آسمان آبی در ادامه این آکواریوم را بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد.

آکواریوم-استانبول-ترکیه

آکواریوم استانبول در منطقه جنوب غربی این شهر و در مسافت 5 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و دارای تنوع و حجم بالای نوع جانوران آبزی می باشد که نزدیک به 1500 گونه می باشند و همین امر سبب شده تا آکواریوم استانبول جزو مشهورترین آکواریوم های موجود در دنیا قرار بگیرد. مساحت کلی آن نزیدک به بیست و دو هزار مترمربع می باشد و یک ساختمان 2 طبقه می باشد.

آکواریوم-استانبول

از امکانات مختلفی که در این آکواریوم قرار دارد و مسافران تور استانبول می توانند از آن استفاده کنند می توان به وجود 2 سینما پنج بعدی اشاره کرد که داخل آن می توانید فیلم‌های سه بعدی و شبیه‌سازی عناصر آب، باد و مه، تجربه‌های نمایشی بی‌نظیری را مشاهده کنید. همچنین در طول این مسیر تعدادی کافه وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند در یکی از آنها استراحت کنند. از دیگر تفریحات موجود در آکواریوم استانبول که باعث جذب خیلی از گردشگران و مسافران تور ترکیه می باشد هزارتویی آینه ای وجود دارد که هزینه آن 7 لیر برای داخل شدن می باشد و به اندازه ای هیجان انگیز است که لحظات فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می شود بازدید از این آکواریوم را که از جاذبه های گردشگری استانبول است را در برنامه سفر خود قرار دهید.

آکواریومآکواریوم-استانبول-ترکیه-عثمانی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql