مرکز خرید کاروسل استانبول

مرکز خرید کاروسل استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اسفند ، 1398

بیشتر گردشگران ایرانی برای خرید کردن و استفاده از فصل حراج ترجیح می دهند به کشور هایی مانند ترکیه و دبی سفر کنند و پوشاک مورد نیاز خود را با قیمتی مناسبت از این شهر ها تهیه نمایند. شهر استانبول به خاطر نزدیکی بیشتر و البته خون گرم بودن مردم آن، اولین مقصد گردشگری مسافران ایرانی می باشد که بیشتر آن ها به خاطر خرید و یا تجارت به این شهر زیبا سفر می کنند. استانبول دارای مراکز خرید بزرگ و زیادی می باشد که نمی توانید همه ی آن ها را در چند روز بگردید. برای همینآژانس آسمان آبی در نظر دارد مراکز خرید مهم این شهر را به شما مسافران تور استانبول معرفی کند تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که به کدام یک مراجعه کنید.

مرکز خرید کاروسل استانبول

مرکز خرید کاروسل در منطقه باکیرکوی استانبول قرار دارد و اسم خود را از چرخ و فلک بزرگی که در خود دارد گرفته است. این مرکز خرید دارای 117 مغازه می باشد که انواع مختلف پوشاک، وسایل الکترونیکی، کتاب، وسایل آرایشی و بهداشتی و .. را به فروش می رسانند. علاوه بر خرید کردن، این مجموعه مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی می باشد و دارای 4 سالن سینمای بزرگ است که فیلم های روز جهان را می توانید آنجا مشاهده نمایید.

اگر دنبال انواع برندهای روز دنیا می باشید این مرکز خرید گزینه ی خوبی می باشد و می توانید برند های معروفی مانند  Beneton, Diesel, Lacoste, Mango, Marks & Spencer, PIerre Cardin, Polo و Vacco را در مرکز خرید کاروسل پیدا کنید.

در هنگام خرید کردن اگر گرسنه شدید نگران نباشید! کافه و رستوران های متفاوتی در قسمت های مختلف مرکز خرید کاروسل قرار دارد که می توانید غذا و نوشیدنی دلخواه خود را پیدا کنید. از رستوران های فست فودی مانند Burger King تا غذاهای چینی و آسیایی مانند CHINESE & SUSHI EXPRESS ، در این مرکز خرید وجود دارند. اگر می خواهید در تور استانبول خود سری به این مرکز خرید بزنید، توجه داشته باشید که ساعت کاری آن از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

Carousel-Shopping-Center
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql