مرکز خرید آستوریا استانبول

مرکز خرید آستوریا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 اسفند ، 1398

یکی از قسمت‌های مهم هر سفر می‌تواند خرید کردن باشد. همچنین اگر از ایران با تور استانبول به این کشور می‌روید، قطعاً یکی از مقاصدی که در این سفر دارید خرید کردن می‌باشد. ترکیه یکی از بزرگترین تولید کننده‌های پوشاک و برندهای مختلف می‌باشد. اگر در این شهر مرکز تجاری بزرگ می‌بینید قطعاً در آن برندهای مختلفی وجود دارند که می توانند اجناس اصل را به شما ارائه دهند.

مرکزخرید-آستوریا-استانبول-ترکیه

آرزوی آسمان آبی  می خواهد شما را با یکی دیگر از مراکز خرید شهر استانبول آشنا کند. مرکز خرید آستوریا با 110 فروشگاه، در منطقه ی شیشلی و در سال 2008 افتتاح شد. شما می توانید با رفتن به این مرکز خرید، یک تیر و چند نشان بزنید، زیرا این مرکز خرید فضایی مجزا برای باشگاه بدنسازی، شنا و اسپا در نظر گرفته است. این مرکز خرید 35 هزار متر مربع فضای کلی، و 25 هزار متر مربع فضای سرپوشیده دارد که کاملا مطابق با استانداردهای روز آمریکا ساخته شده، که در ساخت پارکینگ این مجموعه، این تکنولوژی کاملا مشهوراست.

همچنین مرکز خرید آستوریا‍ یک مجتمع تجاری - اداری می‌باشد و افرادی که می‌خواهند نمایندگی دفتر کار و شرکت خود را در مرکز خرید آستوریا‍ داشته باشند، می‌توانند از واحدهای اداری آن استفاده کنند.  از امکانات مرکز خرید ۵ طبقه ی لوکس و بسیار شیک آستوریا، می توان به کافی شاپ، هایپرمارکت، رستوران غذاهای ترکی، بین المللی، سالن نمایش مد و کارگاه‌های آشپزی اشاره نمود.دسترسی به این مرکز با مترو و پیاده شدن در ایستگاه گایرتپه بسیار آسان است. 

مرکزخرید-آستوریا-استانبول

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql