مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 فروردین ، 1399

مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول | Özdilek Park Istanbul

شهر استانبول ‏از نظر خرید شرایطی ایده آل دارد و جز شهرهای بسیار عالی برای خرید است که هر ساله جز 10 شهر برتر برای خرید شناخته می شود. این شهر با دارا بودن بزرگترین مراکز خرید اروپا و شرایط و تخفیف های باورنکردنی، هر توریستی را به سمت خود می کشاند. آرزوی آسمان آبی امروز شما را با یکی از این مراکز خرید آشنا می کند. با پکیج های تور لحظه آخری استانبول و تور ارزان قیمت استانبول، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. 

مرکزخرید-اوزدلیک-پارک-استانبول

مرکز خرید اوزدلیک پارک، که از دلایل محبوب بودن آن نزد گردشگرانتور ترکیه می توان به دسترسی آسان از طریق مترو و قرار گرفتن بین دو مرکز خرید متروسیتی و کانیون، اشاره کرد. سینما و شهر بازی از دیگر امکانات این مرکز خرید می باشد که شهر بازی این مجموعه توسط افراد خبره و دارای تحصیلات مرتبط با کودکان اداره می شود. این مرکز ‏خرید یکی از بهترین نقاط استانبول برای خرید حوله و پارچه به شمار می آید، چرا که محصولات شهر بورسا را در خود جای داده است.

اوزدلیک پارک، حدود 170 فروشگاه دارد که انواع برندهای داخلی و خارجی در آنها به چشم می خورد. این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید بدلیجات، ساعت و کفش می باشد. خوب است بدانید از نظر قیمت نیز این مرکز خرید محل مناسبی برای خرید می باشد.همچنین این مرکز خرید دارای یک فود کورت با انواع برند های فست فود می باشد. 

مرکزخرید-اوزدلیک-پارک-استانبول-ترکیه
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql