مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 فروردین ، 1399

مرکز خرید اولیویوم استانبول | Olivium Outlet Center Istanbul

یکی از محبوب ترین مراکز خرید شهر استانبول در بین مسافران ایرانی، مرکز خرید الیویوم می باشد که به خاطر حراج های بسیار خوب و قیمت های پایین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با مرکز خرید الیویوم با آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

مرکزخرید-اولیویوم-0استانبول-ترکیه

این مرکز خرید در سال 2000 در منطقه زیتون بورنوی شهر استانبول افتتاح شده است و بیشتر مغازه های آن به صورت اوت لت می باشد به این معنی که اجناس برندی که در مغازه های سطح شهر به هر دلیلی به فروش نرسیده اند به شعبه ی این مرکز خرید آورده می شوند و با قیمت پایین تری به فروش می رسند. به همین دلیل اجناس برند را می توانید با قیمت مناسب تری در مرکز خرید الیویوم تهیه نمایید. البته به همین دلیل آرزوی آسمان آبی پیشنهاد می کند قبل از خرید حتماً جنس مورد نظر خود را به دقت بررسی نمایید تا مشکلی نداشته باشد. نکته ی جالب درباره ی این مرکز خرید این است که سه شنبه ی هر هفته می توانید حراج های بسیار خوبی را در آن پیدا کنید.

مرکز خرید الیویوم دارای 118 مغازه می باشد و مساحتی بالغ بر 45 هزار متر مربع دارد. این مرکز خرید 4 طبقه دارای پارکینگ بزرگی با ظرفیت 1000 ماشین می باشد. علاوه بر مغازه های پوشاک سوپرمارکت، سالن نمایش، 6 سالن سینما و مرکز بولینگ بزرگی در این مرکز خرید وجود دارد. فود کورت یکی از بخش های جدایی ناپذیر هر مرکز خرید می باشد که می توانید برای رفع خستگی و گرسنگی سری به کافه رستوران های آن بزنید. برای رفتن به این مرکز خرید در تور استانبول خود، می توانید از مترو و یا اتوبوس استفاده نمایید و دقت داشته باشید که ساعت کاری از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکزخرید-اولیویوم-0استانبول
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql