مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 فروردین ، 1399

مرکز خرید گالریا استانبول| Galleria Shopping mall Istanbul

مرکز خرید گالریا یکی از اولین مراکز خرید شهر استانبول می باشد که در دهه 80 میلادی به دستور نخست وزیر وقت استانبول ساخته شد. این مرکز خرید به تقلید از مرکز خرید گالریا شهر تگزاس آمریکا در مساحتی بالغ بر 77000 متر مربع ساخته شده است. اگر می خواهید در تور استانبول خود سری به این مرکز خرید بزرگ بزنید با آژانس آسمان آبی همراه باشید.

گالریا-استانبول-ترکیه

مرکز خرید گالریا در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول و در منطقه باکیرکوی قرار دارد. این مرکز خرید در چهار  طبقه دارای مغازه های معتبر پوشاک می باشد که می توانید برخی از برند های معروف بین المللی و ترک را در این مرکز خرید پیدا کنید.

گالریا-استانبول

علاوه بر خرید کردن، مرکز خرید گالریا مجموعه ی مناسبی برای تفریح و سرگرمی می باشد. سالن های سینمای آن جدید ترین فیلم های ترکی و بین المللی را به نمایش می گذارند و پیست اسکی روی یخ بزرگ آن مکان مناسبی برای تفریح می باشد. این مرکز خرید در سال 1990 به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دنیا معرفی شده است. برای رفتن به مرکز خرید گالریا می توانید از اتوبوس استفاده کنید و توجه داشته باشید که مانند خیلی از مراکز خرید شهر استانبول، این مرکز خرید نیز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

مرکزخرید-گالریا-استانبول-ترکیهمرکزخرید-گالریا-استانبول
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql