خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 فروردین ، 1399

خیابان بغداد استانبول | Bagdat Avenue Istanbul

استانبول شهر بزرگ و شلوغ در ترکیه است که به دلیل وجود اذبه های تاریخ و گردشگری  و مکان های تفریحی و سرگرمی و مراکز خرید و ... مقصد خیلی از گردشگران از نقاط مختلف و علاقه مندان به تور ترکیه می باشد. یکی از معروف ترین مکان های استانبول، خیابان بغداد می باشد که بیشتر مسافران تور استانبول در سفر خود یک بار هم که شده برای بازدید آن میروند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

خیابان-بغداد

خیابان بغداد، از بهترین خیابان های موجود در استانبول می باشد که بسیار مشهور و لوکس است و در قسمت آسیایی این شهر واقع شده است و جزو معروف ترین خیابان هایی می باشد که در دنیا وجود دارد. این خیابان در بین مردمان ترکیه به اختصار خیابان شناخته می شود. خیابان بغداد  از دو ناحیه از شرق و غرب به 2 تا از منطقه های معروف استانبول به نام های کادیکوی و مال تپ منتهی می شود، البته بد نیست بدانید که چون بیشتر مسافران تور استانبول در بخش اروپایی این شهر اقامت دارند شاید خیلی با این خیابان آشنا نباشند اما از شهرت و اعتبار مانند خیابان استقلال در بخش اروپایی استانبول می باشد. قسمت زیادی از خیابان بغداد یک طرفه است و دارای درختان چنار بلند می باشد و یک فضای زیبا و دلچسب دارد.

خیابان-بغداد-استانبول

در خیابان بغداد استانبول تعداد زیادی مراکز خرید، فروشگاه های و مغازه های معتبر،انواع بوتیک ها و همچنین نمایندگی های و برندهای شناخته شده پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... وجود دارد، همچنین وجود رستوران های بسیار شیک  و درجه یک، کافه ، نمایشگاه های ماشین و بانک های مختلف سبب شده تا این خیابان یه یکی از جاذبه های توریستی استانبول تبدیل شود.  گردشگران و مسافران تور استانبول خیلی راحت با وسایلی مانند بر تاکسی و اتوبوس،. اتوبوس دریایی در اسکله های کادیکوی و بوستانچی و همچنین قطار شهری که در شمال خیابان وجود دارد به این این خیابان دسترسی داشته باشند. جذابیت این خیابان به خاطر فروشگاه‌های عالی و رستوران‌های بی‌نظیر بین‌المللی آن است.

خیابان-بغداد-استانبول-ترکیه
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql