کاخ بیلربیی استانبول

کاخ بیلربیی استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 فروردین ، 1399

کاخ بیلربیی استانبول | Beylerbeyi Palace Istanbul

کاخ های گوناگونی در استانبول وجود دارد که هر یک مربوط به یک دوره زمانی می باشد. کاخ بیلربیی از جمله یکی از آنهاست که در زمان حکومت عثمانی ساخته شده است. این کاخ که امروزه از جاذبه های توریستی استانبول محسوب می شود سالانه مورد بازدید تعداد زیادی از توریستهای خارجی و مسافران تور ترکیه قرار می گیرد. در ادامه آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا شما را بیشتر با این کاخ آشنا کند، همراه ما باشید.

کاخ-بیلربیی-استانبول

کاخ بیلربیی یکی از شیک ترین و با شکوه ترین کاخ هایی ترکیه است که در بزرگترین شهر آن، استانبول قرار دارد و یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از دولت عثمانی می باشد. در ترکیه این کاخ به اسم قصر بیگلربیگی نیز شناخته می شود و قدمت آن به قرن نوزدهم میلادی بر میگردد که در قسمت آسیایی شهر استانبول بنا شده است. در ابتدا کاخ بیلربیی یک اقامتگاه برای مهمانان خارجی بود به همین دلیل اهمیت زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی آن و همچنین نمای بیرونی بکار رفته شد.

کاخ-بیلربیی-استانبول-ترکیه

گردشگران و مسافران تور استانبول که برای بازدید از کاخ بیلربیی میروند می توانند از نزدیک مشاهده کنند که این مجموعه  از ساختمان کاخ اصلی و چند خانه ییلاقی تشکیل شده است و چشم انداز کاخ اصلی که رو به بسفر است تماشا کنند و لذت ببرند. در ساخت کاخ بیلربیی سنگ‌ مرمر سفید بکار رفته است و همچنین طراحی دکوراسیون داخل آن ترکیبی از نقش‌های شرقی و ترک با تزیینات غربی می باشد. داخل کاخ بیلربیی که از جاذبه های استانبول می باشد لوسترهایی شیک، چینی‌های مخصوص و گلدان‌های سرامیکی ،فرش‌هایی گران قیمت و با ارزش وجود دارد که توجه بیشتر توریستهای خارجی  و مسافران تور استانبول را جذب خود می کند. یکی از بهترین اتاق‌های کاخ بیلربیی قسمت پذیرایی آن می باشد که دارای حوض و فواره‌ای زیبا می باشد.

 کاخ-بیلربیی

آدرس کاخ بیلربیی استانبول:

Beylerbeyi, Abdullahağa Cd., 34676 Üsküdar/İstanbul, Turkey

کاخ-بیلربیی-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql