جواهر فروشی اوزلم استانبول

جواهر فروشی اوزلم استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 فروردین ، 1399

جواهر فروشی اوزلم استانبول | Ozelam tona Jewelry Store Istanbul 

جواهر فروشی اوزلم یک فروشگاه معروف در استانبول است  که وقتی وارد آن می شود هیچ شباهتی به یک مغازه جواهر فروشی ندارد و بیشتر مانند یک آتلیه و یک کارگاه هنری می باشد. این فروشگاه در سال 2003 میلادی به دست خانمی به نام یک خانم طراح ماهر به نام  اوزلم تونا افتتاح شد. این خانم در ابتدای فعالیت خود کلکسیونی از جواهرات مانند گردنبند، گوشواره و سایر زیور آلات ، در کنار ظروف لوکس را برای شرکتهای تولیدی این محصولات طراحی می‌کرد تا با برند فروشگاه جواهرات اوزلم تونا ساخته شوند و در فروشگاه وی به فروش برسند. برای آشنایی بیشتر درباره این فروشگاه در ادامه همراه آژانس مسافرتیآرزوی آسمان آبی باشید.

جواهرفروشی-اوزلم-استانبول-ترکیه

جواهر فروشی اوزلم در سال 2007 میلادی توانست کارگاه طراحی و تولید در منطقه‌ای باستانی را به اسم Desine Zone  ایجاد کند که در آن طراحی و تولید توسط گروهی حرفه‌ای از طراحان صاحب نام صورت میگرفت، این فعالیت ها تا سال 2011 میلادی ادامه داشت و تا اینکه فروش جواهرات و کلکسیون‌های وی آنقدر بالا رفت که این محصولات با برند فروشگاه جواهرات اوزلم تونا در سراسر ترکیه و فروشگاه‌های مطرح دیگر کشورهای اطراف به فروش می‌رسید .

جواهرفروشی-اوزلم-استانبول

داخل این فروشگاه جواهرات اوزلم تونا در کنار مجموعه ای از ظروف سرامیکی زیبا و ظریف که به سبک زمان عثمانی طراحی شده اند به فروش می رسد. این فروشگاه که از جاذبه های استانبول محسوب می شود در مدت زمان فعالیت خود برای طراحی‌های عالی‌اش برنده‌ تعداد فراوانی از جوایز شده است. در کالاها بوسیله فروشگاه جواهرات اوزلم تونا از طلای ۲۴ عیار، مرواریدها، الماس‌ها و گوهرهای درجه یک استفاده شده است. البته بد نیست بدانید که بیشتر کارهای طراحی شده الهام گرفته از خدایان یونانی باستان می باشد. بازدید از جواهر فروشی اوزلم رایگان می باشد و به گردشگران و مسافران تور استانبول پیشنهاد می شود در سفر خود حتما از آن بازدید کنند.

 جواهرفروشی-اوزلم

آدرس جواهر فروشی اوزلم استانبول:

Firuzağa Mahallesi, Çukurcuma Caddesi, No:36/B, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql