جزیره بیوک آدا استانبول

جزیره بیوک آدا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 فروردین ، 1399

جزیره بیوک آدا استانبول | Buyukada Island Istanbul 

یکی از مکان های دیدنی ترکیه که زیبایی خاص و چشم گیری دارد جزیره بیوک آدا می باشد که در این کشور به اسم بویورک آدا نیز مشهور می باشد که در کنار دریای مرمره قرار دارد و فاصله نزدیکی به استانبول، برگترین شهر ترکیه دارد. ،بیوک آدا بزرگ‌ترین جزیره از مجموعه 9  گانه جزایر پرنس می باشد که مساحت آن حدوداً پنج کیلومتر مربع می باشد و از جاذبه های گردشگری ترکیه  محسوب می شود. جالب است بدانید که در جزیره بیوک آدا تردد وسایل موتوری ممنوع  می باشد و فقط می توان با دوچرخه یا درشکه‌ در آن می‌توان رفت‌وآمد داشت.

جزیره-بیوک-آدا-استانبول

جاذبه‌های تاریخی مختلفی در جزیره بیوک آدا وجود دارد که باز اصلی ترین آنها می توان به  یتیم‌خانه ارتودوکس یونانی پرینکیپو اشاره کرد.  بد نیست بدایند که این بنا بزرگ‌ترین سازه چوبی درقاره اروپا است و همچنین دومین آن‌ها در جهان محسوب می شود. به ان دسته از افراد که برای مسافرت تور استانبول را برای انتخاب می کنند پیشنهاد می شود بازدید از جزیره بیروک آدا را در برنامه خود قرار دهند. دسترسی به این جزیره  از طریق  اتوبوس دریایی و یا قایق انجام میشود. هنگامی که بیوک آدا می رسید  و از بندر  و ساختمان های قدیمی که فاصله م یگیرد، به مراتب رستورانها، کافه ها و بستنی فروشانی را میبینید که شما را وقتی در حال قدم زدن هستید  دعوت به غذا و بستنی می کنند.

جزیره-بیوک-آدا-استانبول-ترکیه

برای آشنایی با سایر جاذبه های گردشگری استانبول و مکان های دیدنی و تفریحی آن همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

 جزیره-بویوک-آدا-استانبول

آدرس جزیره بیوک آدا استانبول:

Buyukada, Prince Islands/Istanbul, Turkey

جزیره-بویوک-آدا
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql