ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 فروردین ، 1399

ساحل کنیالتی آنتالیا | Konyaalti Beach Antalya

ترکیه از کشورهای توریستی در جهان است که سالانه میلیون ها گردشگر از گوشه و کنار جهان از آن بازدید می کنند و به شهرهای مختلف این کشور سفر می کنند. آنتالیا یکی از شهرهای گردشگری و ساحلی ترکیه است که آثار باستانی و تاریخی فراوانی در این شهر به چشم می خورد و قسمت بزرگی از تاریخ و فرهنگ این کشور را درون خود جای داده است، همان طور که می دانید آنتالیا یک شهر ساحلی است و به همین دلیل قصد داریم ساحل کنیالتی  را معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

ساحل-کنیالتی-آنتالیا-ترکیه

 ساحل کنیالتی یکی از برترین و پرطرفدارترین مکان های تفریحی است که در آنتالیا وجود دارد و دارای انواع تفریح و بازهای ساحلی می باشد که قابل استفاده برای همه عموم و گردشگران ومسافران تورآنتالیا می باشد. ساحل کنیالتی در میان مردمان بومی ترکیه به اسم پلاژ کنیالتی مشهور می باشد. تعداد زیادی از مردمان شهر آنتالیا  گذراندن تعطیلات به همراه خانواده به این مکان تفریحی می آیند. طول این ساحل تمیز و درخشان نزدیک به 7 کیلومتر می باشد و از ویژگی های آن کوه های قهوه ای و سیاه می باشد در قسمت غربی ساحل و خیلی نزدیک  قرار دارند.

 از امکاناتی که در ساحل کنیالتی وجود دارد قایق سواری با قایق های گوناگون می باشد که خیلی جذاب می باشد. این ساحل با سنگریزه های سرسخت و بلند پوشیده شده است و همچنین نزدیک به ساحل لارا می باشد. وجود پارک ساحلی، رستوران ، کافه ها از دیگر امکانات موجود در این ساحل می باشند .خیلی از توریستهای خارجی و مسافران تور آنتالیا دنبال یک ساحل تمیز با آبهای زلال می باشند که یکی از آنها ساحل کنیالتی می باشد.

 ساحل-کنیالتی-آنتالیا

آدرس ساحل کنیالتی آنتالیا:

Kalekapısı, Antalya, Turkey

ساحل-کنیالتی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql