پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

به جرأت می توان گفت یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کل آسیا برای تفریحات نوروزی و تابستانی، شهر آنتالیا واقع در کشور زیبای ترکیه می باشد. با توجه به اینکه این شهر ساحلی علاوه بر جاذبه های تاریخی و فرهنگی دارای پارک های آبی مهیج و شگفت انگیزی است، سالیانه میلیون ها نفر را از سراسر جهان مجذوب خود می کند که آژانس آرزوی آسمان آبی در ادامه اطلاعاتی در مورد پارک آبی ددمان آنتالیا در اختیارتان قرار می دهد.

Asemanabi-ددمان1

معرفی پارک آبی ددمان آنتالیا | Dedeman Aquapark Antalya

پارک آبی ددمان که در منطقه لارا قرار دارد، جزو معروف ترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی آنتالیا محسوب می شود و گردشگران زیادی با تور آنتالیا به این پارک آبی مراجعه می کنند. این پارک آبی جذاب مساحتی بالغ بر 65 هزار متر مربع دارد. رودخانه آرام پارک آبی دارای  حدود 350 متر طول می باشد، که در آن قایق هایی برای گردش و تفریح تمامی توریستان قرار گرفته است. یکی از شورانگیزترین تفریحات این پارک آبی، امواج مصنوعی می باشد که طرفداران خاص خود را همیشه دارد. انواع رستوران ها و کافه های موجود در پارک آبی ددمان خیال مسافران تور آنتالیا را بابت تغذیه آسوده کرده است. فضای خارجی پارک با وجود درختان سرسبز و با شکوه به زیبایی هرچه تمام تر پارک افزوده و همچنین خانواده ها روز مفرحی را می توانند در آن تجربه کنند. 
پارک آبی برای همه سنین از کودک تا بزرگسال امکانات مختلفی را تدارک دیده است که موجبات شادی تمامی افراد را فراهم می کند که قابل ذکر است اکثر بازی ها براس سنین بزرگسال است. آنتالیا با وجود شرایط آب و هوایی مناسبی که دارد در همه فصول مناسب برای سفر می باشد، با این وجود گردشگران فصل های بهار و تابستان را ترجیح می دهند. برای افرادی که رفت و آمد را سخت می دانند باید این خبر خوش را بدهم که یکی از امکانات این پارک آبی وجود وسایل نقلیه در مسیر آنتالیا برای توریستان مقصد پارک آبی می باشد.

Asemanabi-ددمان3

امکانات پارک آبی ددمان آنتالیا

رودخانه آرام 
موج های مصنوعی
انواع استخرها
انواع سرسره های آبی با اشکال مختلف (32 نوع) به شرح زیر
سرسره های U 
سرسره های سر باز و سر پوشیده
سرسره های تونلی
سرسره با شیب تند و ملایم
سرسره های همراه تیوپ و بدون تیوپ
سرسره های چاله فضایی و...

Asemanabi-ددمان

آدرس پارک آبی ددمان آنتالیا

آدرس این پارک آبی مهیج که از جاذبه گردشگری ترکیه نیز به حساب می آید به شرح زیر می باشد.

ترکیه، آنتالیا، مراد پاشا، پارک آبی ددمان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql