پارک ویالند استانبول

پارک ویالند استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

شهر توریستی استانبول مملو از جاذبه های شگفت انگیز و بی نظیر است که به سبب این مورد گردشگران بی شماری سالانه جذب این شهر دیدنی می شوند. به نظرتان پارک ویالند یا اسفانبول کجاست؟ تمامی جاذبه ها زیبایی و هیجان خاص خود را دارند و در بین آن ها پارک ویالند استانبول خودنمایی می کند که آژانس آرزوی آسمان آبی اطلاعاتی در این مبحث بیان می کند.

Asemanabi-ویالند7

معرفی پارک ویالند استانبول

همیشه دنیای پارک ها و شهربازی ها برای سنین مختلف جذابیت و هیجان دارد. به جرات می توان گفت یکی از بزرگ ترین پارک و شهربازی موجود در استانبول که به عنوان دیزنی لند ترکیه نیز مشهور است، پارک ویالند می باشد که در سال 2013 میلادی تاسیس شده است. شهربازی ویالند  که از جمله مشهورترین جاذبه های گردشگری ترکیه نیز می باشد، در گذشته با نام اسفانبول معروف بود و مساحتی حدود 200 هزار متر مربع را در بر گرفته است.  طراحی به کار رفته در این مجموعه بسیار مدرن و دلنشین می باشد که جذابیت فوق العاده ای دارد و با ورود به این پارک مهیج کل وجودتان را هیجان و شادی فرا می گیرد.
جالب است بدانید در سال 2015 میلادی این پارک شگفت انگیز از بین 800 پارک موضوعی اروپا، در مقام پنجم قرار گرفته است. وجود مرکز خریدی به نام همین پارک در این منطقه که انواع برندهای معتبر را دارا می باشد یک مزیت عالی به ویژه برای بانوان می باشد. کافه و رستوران های موجود در این پارک به شما این امکان را می دهد که تمامی غذاهای عالی و معروف استانبول را یکجا در اختیار داشته باشید.
تمام 29 وسایل موجود در این شهربازی، شادی آور هستند که در این بخش به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.
ترن نفس گیر در چند صدم ثانیه چنان هیجانی به شما می دهد که فکرش را هم نمی کردید. سرعت این ترن 110 کیلومتر در ساعت است که کلاً در سه ثانیه اتفاق می افتد و برای سوار شدن حتماً باید بالای 140 سانتی متر قد داشته باشید.
چرخش 360 درجه، دستگاه ستاره شکل می باشد که در آن علاوه بر حرکت اهرم ها به بالا و پایین، پره های آن نیز از دو جهت به دور خود به حرکت در می آیند و با چرخیدن صندلی این هیجان به اوج خود می رسد. محدوده قدی در این بازی نیز بالای 140 سانتی متر می باشد.
موج های خروشانی در رودخانه این پارک وجود دارد که با قایق هایی که ظرفیت 9 نفر را دارند، مسافت 700 متری را از میان آبشار طی می کنید. محدوده قد در این بازی نیز به چشم می خورد که باید بالای 120 سانتی متر قد داشته باشید.
یکی از پنج بازی محبوب در جهان، سرسره وایکینگ است که در آن شما سقوطی 15 متری را تجربه می کنید که آدرنالین را به شدت بالا می برد. محدوده قدی حداقل 121 سانتی متر می باشد.
با نشستن بر صندلی برج عدالت و بستن کمربند، با سرعت زیاد به بالای برج، ارتفاع 50 متری را پرواز می کنید. محدوده قدی نیز در این بازی حداقل 130 سانتی متر می باشد.

Asemanabi-ویالند5

وسایل بازی پارک ویالند استانبول

ترن نفس گیر
چرخش 360 
رودخانه وحشی
سرسره وایکینگ
برج عدالت
ترن ماجراجو
جهانگرد کوچک
پرندگان دیوانه و سفر جذاب
قطار معدنچی کوچک 
رویای فاتح
چرخ و فلک 
آتش نشان قهرمان
قصر تاب ها
اتاق جادو 
جت اسکی
کودکان چرخان
سافاری تونل
ماشین کوبنده
قطار سریع السیر
روزی روزگاری استانبول
اسرار استانبول
ترامبولین کانگورو
برج کوچک
رانندگان شجاع
مزرعه فوق العاده
بازی نهایی
سینمای 4 بعدی عصر یخبندان 
اجرای نمایش زنده 
کینگ کونگ

Asemanabi-پارک-ویالند2

آدرس پارک ویالند استانبول

پارک آبی ویالند که همه روزه از 11 صبح الی 19 شب و تعطیلات 10:30 صبح الی 20 شب برای عموم مردم باز است واقع در ترکیه، استانبول، ناحیه اروپایی ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا، شهربازی ویالند می باشد.
هزینه ورودی بزرگسالان 259 لیر ترکیه، کهنسالان و کودکان 249 لیر ترکیه و خردسالان نیز که زیر 4 سال هستند، رایگان می باشد. برای بدست آوردن اطلاعاتی از قبیل نرخ تورهای لحظه آخری استانبول، هزینه تور استانبول و ... با ما همراه شوید.

Asemanabi-پارک-ویالند1

تصاویر پارک ویالند استانبول

Asemanabi-پارک-ویالند3

Asemanabi-پارک-ویالند6

Asemanabi-پارک-ویالند7

Asemanabi-ویالند

Asemanabi-ویالند4

Asemanabi-ویالند8

Asemanabi-ویالند9

Asemanabi-ویالند13

Asemanabi-ویالند11

Asemanabi-ویالند12

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql