رفتینگ آنتالیا

رفتینگ آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

آنتالیا جزو پنجمین شهر ترکیه از نظر جمعیت می باشد که محبوبیت زیادی بین گردشگران نیز بدست آورده است. در این شهر ساحلی انواع جاذبه ها و تفریحات سرگرم کننده وجود دارد که یکی از آن ها رفتینگ می باشد. برای جواب سوالاتی چون تور رفتینگ چیست؟ نرخ تور آنتالیا چقدراست؟ بهترین مکان برای رفتینگ در آنتالیا کجاست؟ با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید.

Asemanabi-قایق-سواری

آشنایی با رفتینگ آنتالیا

رفتینگ که از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد، در سال 1950 میلادی به شهرت دست یافت و امروزه جزو ورزش های بین المللی به حساب می آید که دارای فدراسیون نیز می باشد. در اطراف شهر آنتالیا رودخانه کوپرولوکانیون که بلندای آن به 14 کیلومتر و عمقش به 3 متر می رسد قرار دارد. در سال 2010 میلادی برای نخستین بار در این رودخانه طویل تور رفتینگ به اجرا گذاشته شد. رفتینگ در اصل به قایق سواری در دل موج های لطیف و خروشان گفته می شود که این قایق سواری همراه با دلهره و هیجان وصف نشدنی همراه است. افراد از یک سال به بالا می توانند از این تفریح استفاده کنند.

Asemanabi-قایق-سواری1

مسیر تور رفتینگ آنتالیا

هنگامی که تور رفتینگ را تهیه و خریداری کردید، ابتدا شما را با اتوبوس از دل جاذبه های شگفت انگیز آنتالیا، چون مزارع کشاورزی، روستا و جنگل ها، و جاده پر پیچ و خم عبور می دهند و به ارتفاع کوه می برند و با ارائه کلاه و جلیقه نجات از شما می خواهند که آن ها را استفاده کنید و پس از پوشیدن آن ها شما را گروه بندی کرده و در هر گروه از مربی مجرب و حرفه ای استفاده می کند. این لیدرها به شما کمک می کنند قایق ها را با پاروهایی که در دست دارید، در رودخانه شفافی هدایت کنید. البته در برخی مواقع سرعت موج های خروشان آب به قدری زیاد است که نیاز مدام به پاروزنی پیدا نمی کنید. هنگامی که قایق سواری شما در دل این رودخانه پرتلاطم به روال می افتد، می توانید نهایت لذت و آرامش را از این طبیعت بکر و جذاب با وجود رودخانه شفاف و ذلال ببرید. شفافیت آب به قدری زیاد است که سنگ های کف رودخانه به وضوح قابل روئیت هستند. هیجان و خاطره ی زیبایی که از این سفر بدست می آورید به هیچ عنوان قابل جایگزین با تفریحات دیگر نیست. باید بدانید که وجود لیدرهای با تجربه سبب شده که امنیت این قایق ها به اوج خود برسد و شما با ضمانت کامل سلامتتان وارد این قایق ها می شوید.

Asemanabi-قایق-سواری4

هزینه تور رفتینگ آنتالیا 

روستاهای اطراف رودخانه بسیار پربار و سرسبز هستند و جلوه این درختان انبوه به قدریست که چشم ها را جلا می دهند. عکاسی در این مکان و این شرایط بسیار دلچسب می باشد. ایستگاه ناهار نیز برای گردشگران فراهم است که می توانید لذیذترین غذاها را در دل این طبیعت بکر نوش جان کنید. هزینه تور رافتینگ برای هر نفر حدود 50 لیر و هزینه سرویس دهی 20 لیر است. نگران سلامت خود نباشید چرا که بیمه جزو امکانات این تور می باشد.
لوازمی چون لباس و کفش مخصوص رفتینگ هزینه ای جدا از تور را دارد. بهتر است همراه خود حوله و لباس اضافه نیز داشته باشید. هزینه عکس ها و فیلم هایی که در طول مسیر از شما گرفته می شود نیز به صورت جداگانه گرفته می شود. توصیه می شود کسانی که ناراحتی خاصی دارند و یا چشم هایشان را عمل کرده اند، در آب رودخانه شیرجه نزنند.

Asemanabi-قایق-سواری5

Asemanabi-قایق-سواری6

Asemanabi-قایق-سواری8

Asemanabi-قایق-سواری9

Asemanabi-قایق-سواری42

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql