مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 فروردین ، 1398

Mark Antalya

آنتالیا از شهرهای توریستی ترکیه است که در سال میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف می باشد ، یکی  از دلایلی که مسافران تور ترکیه را به آنتالیا علاقه مند می کند خرید کردن در مرکز خریدهای متنوعی است که در این شهر وجود دارد. در این مطلب آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد به معرفی یکی از این مراکز خرید به نام مارک  بپردازد .

مرکز خرید مارک در سال 2013 میلادی جهت دسترسی راحت بازدیدکنندگان و محلی های آنتالیا احداث شد  و در آن آخرین مدهای روز ، تفریحات سرگرم کننده ، غذا و لوازم های برقی و تکنولوژی به وسعت 51000 مترمربع وجود دارد. در مرکز خرید مارک 155 برند متفاوت و چندین مغازه و فروشگاه موجود می باشد که برای اولین بار در این مجموعه افتتاح شده اند.

مرکز-خرید-مارک-آنتالیا-ترکیه

مرکز خرید مارک آنتالیا دارای معماری مدرن و بسیار زیبا می باشد و همچنین پارکینگی دارد که گنجایش 3000 ماشین را دارد . در این مرکز خرید می توان جدا از خرید کردن از تفریحات سرگرم کننده ای که وجود دارد نیز بهره برد مانند رستوران و فودکورت هایی که موجود است. در مرکز خرید مارک آنتالیا می توانید شعبه های برندهای جهانی مانند H&M ، مانگو Mango ، برشکا Bershka، کوتون Koton، اپل Apple و ... را مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مرکز خرید مارک آنتالیا داشتن سالن سینما می باشد و مراجه کنندگان و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید کردن جدیدترین فیلمهای جهان را نیز مشاهده کنند و لذت ببرند. این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب  و در فصل تابستان تا ساعت 11 شب باز می باشد. طریقه دسترسی به این مرکز خرید نیز بسیار راحت است و می توانید هر کجای شهر آنتالیا که هستید سوار بر تراموا شوید و مقابل مرکز خرید پیاده شوید.

مرکز-خرید-مارک-آنتالیا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql