مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

SheMall Shopping Mall

زمانی که برای خود  سفر تور آنتالیا و منطقه ی لارا این شهر را اتخاب می کنید بدون شک یکی از بهترین مقصد ها را انتخاب کرده اید ، مکان های دیدنی ، هتل های متنوع ، ساحل های زیبا و .... منطقه لارا به یک جاذبه گردشگری فوق العاده تبدیل کرده است.  علاوه بر اینها در آنتالیا مرکز خریدهای فراوان و متنوعی وجود دارد که برای خرید کردن مسافران تور ترکیه و توریستها بسیار مناسب است. به عنوان مثال می توان مرکز خرید شی مال را نام برد ، جهت آشنایی بیشتر با این فروشگاه آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

مرکز خرید شی مال از برترین مرکز خریدهای موجود در آنتالیا بشمار می رود ، این فروشگاه در سال 2008 میلادی افتتاح شد و با اینکه تازه تاسیس است خیلی زود به یکی از مکان های مهم برای مد تبدیل شده است . زمین مرکز خرید شی مال 10.000 متر مربع وسعت دارد  که تقریباً حدود 70 مغازه از برندهای معروف جهان را در خود جای داده است . در این مرکز خرید می توانید نظاره گر نمایشگاه های هنری متفاوت باشید و انواع کتاب های جدید و مشهور با زبان انگلیسی ارائه می شود.

از امکاناتی که در مرکز خرید شی مال آنتالیا وجود دارد می توان به رستوران های عالی و کافه های درجه  یک آن اشاره کرد ، همچنین سالن سینمایی که وجود دارد و فضایی برای تفریح کودکان و .... اشاره کرد. این مرکز خرید دارای پارکینگ بزرگی  است که گنجایش حدود 250 خودرو را دارد. ساعت کاری در مرکز خرید شی مال آنتالیا از ساعت  10صبح آغاز می شود  و تا 10 شب باز است.


مرکز-خرید-شی-مال-آنتالیا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql