مرکز خرید اکمرکز استانبول

مرکز خرید اکمرکز استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 فروردین ، 1398

Akmerkez Shopping Mall

یکی از مهم ترین اولویت های مسافرت خرید کردن و رفتن به مراکز خرید و پاساژها هستند.

در سال 1993 در شهر استانبول در منطقه  بشیکتاش، مرکز خرید اکمرکز استانبول تاسیس و در سال 1996 برنده بهترین طراحی و معماری شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید.

مرکز خرید اکمرکز در 4 طبقه و دارای 246 فروشگاه میباشد که فروشگاه هایی از قبیل پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، منسوجات، محصولات الکترونیکی، محصولات ارتوپدی، لوازم التحریر، ورزشی، کیف وکفش، عینک و سایر مشاغل مانند آرایشگاه‌های مختلف، بانک ها، صرافی ها، خیاطی، فروشگاه بزرگ حیوانات خانگی و در نهایت سوپرمارکت است. اکثر هتل های اطراف مرکز خرید اکمرکز، سرویس های  حمل و نقل رایگان را به این مجتمع ارائه میدهند.

برای نوسازی مجدد طبقه اول این مجتمع 25 میلیون دلار هزینه اختصاص داده شد و موجب شده که طرحی بسیار جذاب و فوق العاده نمایش دهد. روشنایی و نمای داخلی و خارجی، با وجود برندهای نفیس و لوکس، چینش رستوران های متنوع بر اساس سلایق مختلف گردشگران از عوامل جذب مهمان به این مرکز خرید است و در هر ماه به صورت تقریبی حدود یک تا یک و نیم میلیون نفر از این مرکز بازدید میکنند. از مزیت های اکمرکز این است که در هرکجای شهر استانبول که باشید با خطوط اتوبوس و مترو میدان تکسیم 20 دقیقه پیاده روی، خود را به آن مرکز برسانید. همچنین ایستگاه های تاکسی نیز برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است. به مسافران تور استانبول پیشنهاد می شود در سفر خود سری هم به این مرکز خرید بزنند .

مرکز خرید اکمرکز استانبول

مرکز خرید اکمرکز استانبول

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql