رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 خرداد ، 1397

Mikla Restaurant Istanbul

استانبول از توریستی ترین شهرهای جهان واقع در کشور ترکیه می باشد که سالانه میزبان بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف دنیا می باشد . جاذبه های گردشگری  استانبول بسیار زیاد است از جمله بناهای تاریخی ، مساجد ، مراکز تفریحی و سرگرمی  و .... که مسافران تور استانبول می توانند هنگامی که به این شهر سفر می کنند از لحظه لحظه زمان خود لذت ببرند. استانبول دارای رستوران های فراوان  و متنوعی می باشد که می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را در آنها سرو کنید. در ادامه همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی شوید تا با یکی از رستوران های معروف استانبول آشنا شویم.

در طبقه بالای مارمارا پرا رستورانی وجود دارد به نام میکلا که در سال 2005 میلادی افتتاح شد و مهمانان و مراجعه کنندگان میتوانند در آن انواع غذاهای لذیذ را میل کنند. رستوران میکلا در استانبول رتبه ی چهارم در بین برترین رستوران های این شهر می باشد ، از ویژگی این رستوران که نظر بسیاری از توریستها و مسافران تور ترکیه را به خود جلب می کند منو های خاصی است که ارائه می دهد که در آن می توانید غذاهای ترکیبی ترکی و اسکاندیناوی و .... را مشاهده کنید.

زمانی که به این رستوران می روید منظره ی زیبایی را تماشا کنید به گونه ای که نمای 360 درجه از شهر استانبول را می توانید ببینید و با خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ ،  لذت ببرید . این رستوران به سبک طراحی اسکاندیناوی ساخته شده است و سرآشپز آن ترکی فنلاندی می باشد ، از همین جهت منوهای غذایی این رستوران اغلب ترکیبی می باشد. با پکیج های تور لحظه آخری استانبول و تور ارزان قیمت استانبول، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد.  

رستوران-میکلا-استانبول رستوران-میکلا-استانبول-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql