رستوران بیتی استانبول

رستوران بیتی استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 خرداد ، 1397

Beyti Istanbul Restaurant

یکی از جاذبه های گردشگری هر کشوری غذاهای آن می باشد و بهترین جا برای آشنایی با این غذاها، رستوران های خوب و درجه یک می باشد. غذاهای کشور ترکیه شاید به غذاهای ایرانی شباهت داشته باشد ولی خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد. اگر در مسافرت خود به استانبول می خواهید به یک رستوران خوب بروید آرزوی آسمان آبی، رستوران بیتی را به شما معرفی می کند.

بیتی یکی از رستوران های معروف شهر استانبول می باشد که بیشتر برای غذاهای کبابی شهرت دارد. این رستوران در سال 1983 افتتاح شده است و توسط بیتی گیولر و پسرانش اداره می شود. سالن اصلی این رستوران ظرفیت پذیرایی از 500 نفر را دارد.

این رستوران غذاهای سنتی متفاوت ترکی و انواع کباب هایی که بر روی ذغال تهیه می شود را عرضه می کند. محبوب ترین غذای این رستوران، کباب بیتی می باشد که از گوشت فیله گوساله تهیه می شود.

در طی سال های فعالیت این رستوران، سیاستمدارها، تجار و هنرمندان زیادی در سفر خود به استانبول به این رستوران رفته اند. شما نیز می توانید در تور استانبول خود از ساعت 11:30 صبح تا 11 شب به این رستوران بروید و از کباب های لذیذ آن میل فرمایید. رستوران بیتی در نزدیکی فرودگاه آتاتورک می باشد.

رستوران-بیتی-استانبول

رستوران-بیتی-استانبول-ترکیه
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql