رستوران تی بیلیسو سنت پترزبورگ

رستوران تی بیلیسو سنت پترزبورگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 مرداد ، 1397

سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ در روسیه است. و دارای خیلی از جاذبه های گردشگری روسیه می باشد. یکی از این مجموعه جاذبه ها رستوران های آن است که در محیطی کاملا آرام و دوستانه از مهمانان خود پذیرایی می کنند. اگر از اکثر مسافران تور روسیه درباره رستوران ها و کافی شاپ های سنت پترزبورگ بپرسید قطعا خاطرات بسیار خوشی را بازگو خواهند کرد.

یکی از مسائل مهم در رابطه با این موضوع هزینه غذاها می باشد زیرا اکثر مردم خواستار این هستند که با قیمتی مناسب غذایی با کیفیت بالا را میل بفرمایند. در روسیه دقیقا این امر رعایت شده و قیمت غذا چندان گران نیست و به آسانی می توان در رستوران های شهر از خوردن غذاهای خوشمزه روسی و یا غیر روسی لذت برد.

یکی از معروف ترین رستوران های سنت پترزبورگ رستوران تی بیلیسو است که به دست متخصصین و مهم ترین گروه های آشپزی اداره می شود و مواد غذایی که به استفاده می کنند همه تازه و معتبر می باشند. در این رستوران اکثرا غذاها را به سبک و سیاق گرجستانی پخت می کنند. در این رستوران شاید قیمت ها کمی بالا باشد اما در عوض کیفیت غذاها بسیار بالاست و مهمانان را همیشه راضی میبینیم. البته در این رستوران انواع نوشیدنی های خوب و سبک نیز به مشتریان محترم سرویس دهی می شود. آژانس مسافرتی آسمان آبی حداقل یک بار تجربه کردن این رستوران خاص را به شما پیشنهاد می کند. همچنین نزدیک ترین هتل به این رستوران هتل ماری و هتل کروپوتکین می باشد.

رستوران-تیبیلیسو-مسکو

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql