ساحل نای یانگ پوکت

ساحل نای یانگ پوکت

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Nai Yang Beach Phuket

گردش و تفریح در سواحل زیبای کشور تایلند، یکی از بخش های جدایی ناپذیر تور های تایلند به خصوص جزیره ی پوکت می باشد که سواحل معروف زیادی دارد. برخی از این سواحل به خاطر امکانات توریستی که آنجا به وجود آمده است بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است، ولی بعضی از این سواحل بکر و دست نخورده باقی مانده اند و بیشتر مقصد مردم محلی می باشد. یکی از این سواحل، ساحل زیبای نای یانگ می باشد.

ساحل جالب و سرزنده ی نای یانگ یکی از مکان های دیدنی در پوکت می باشد که گزینه مناسبی برای مسافرینی است که به دنبال ساحل مرجانی بسیار زیبا با شن های صاف و نرم هستند. سایه درختان بزرگی که در امتداد این ساحل وجود دارد مکان مناسبی برای استراحت به وجود آورده است. شما می توانید با قایق های کوچک به وسط دریا بروید و از غذا دادن به ماهی ها و لاک پشت ها لذت ببرید، یا با پوشیدن لباس غواضی دنیای شگفت انگیز زیر دریا را تماشا کنید. 

ساحل نای یانگ که 5 دقیقه با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد، یکی از سواحل محبوب بین مردم محلی می باشد، مخصوصاً قسمت شمالی این ساحل که جزو پارک ملی Sirinath است و دست نخورده باقی مانده است. اگر آخر هفته به این ساحل رفتید، خانواده های زیادی را می بینید که در آنجا پیکنیک کرده اند. در طول شب ممکن است لاک پشت هایی را ببینید که تخم خود را میان ماسه های ساحل قایم می کنند و یا لاک پشت هایی که تازه از تخم بیرون آمده اند و به سمت دریا می روند. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری پوکت با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

ساحل-نایاگ-پوکت
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql