معبد وانسانگ وارارام پاتایا

معبد وانسانگ وارارام پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اسفند ، 1397

Wat YansangWararam Temple

پاتایا شهری ساحلی با آب و هوایی خشک و مرطوب واقع در ساحل شرقی خلیج تایلند می باشد که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرق بانکوک می باشد. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های توریستی فراوان و امکان داشتن تفریحات جذاب و سرگرم کننده مانند موج سواری، اسکی روی آب، غواصی و ... در لیست سفر اکثر گردشگران جهان قرار دارد و در سال با بیش از پنج میلیون توریست یکی از پر بازدیدکنندگان شهرهای توریستی جهان است. در این قسمت آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید تا با یکی از معبدهای پاتایا به نام معبد وانسانگ وارارام آشنا شویم.

معبد-وانسانگ-وارارام-پاتایا

معبد وانسانگ وارارام از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به کوه بوداست و از طرفی تنها 3 کیلومتر با باغ گیاه شناسی نانگ نوچ فاصله دارد که در دوازده کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است. این معبد از پرطرفدارترین دیدنی های پاتایا به حساب می آید و همچنین از اصلی و مهمترین معبدهای موجود در تایلند و همچنین معروف ترین جاذبه گردشگری در پاتایا محسوب می شود. معبد وانسانگ وارارام دارای معماری مدرن است که از طرح های معماری های ژاپنی، چینی، هندی و سوئیسی الهام گرفته شده و مجهزترین مرکز مدیتیشن است. تایلند دارای معبدهای زیادی است که در میان آنها، معبد وانسانگ وارارام بیشترین تعداد جذب گردشگر را دارد.

معبد-وانسانگ-وارارام-پاتایا-تایلند

تاریخ ساخت معبد وانسانگ وارارام پاتایا به سال 1976 میلادی برمی‌گردد، در اطراف این معبد، باغهای دیدنی و دریاچه های بزرگ در کنار ساختمان هایی با معماری های مدرن و زیبا قرار دارد که این فضا را به یک مکان دیدنی و تماشایی برای مسافر ان و گردشگران تور تایلند تبدیل کرده است. در معبد وانسانگ وارارام پاتایا هر روز کلاس های مدیتیشن تشکیل می شود و که دارای سطح های مختلفی است.


وانسانگ-وارارام-پاتایا-تایلند-معبدمعبد-وانسانگ-وارارام-پاتایا-تایلند2


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql