اسکای دایوینگ دبی

اسکای دایوینگ دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 تیر ، 1399

کشور امارات در پی این است که مجهزترین و به روزترین امکانات تفریحی و رفاهی را برای شهرهایش و همچنین مسافران تور دبی به ارمغان آورد که یکی از این سرگرمی های مهیج، پرش از بلندترین ارتفاع موجود به همراه چتر نجات است که به آن اسکای دایوینگ می گویند. به نظر شما گران ترین تفریح دنیا چه نام دارد؟ در این بخش آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی یکی از گران ترین سرگرمی یعنی همان اسکای دایوینگ می پردازد.

Asemanabi-اسکای-دایوینگ999

اسکای دایوینگ دبی | Skydive Dubai

برای افرادی که حس هیجان و سرزندگی دارند پرش از ارتفاع با چتر یکی از جذاب ترین تفریح ها محسوب می شود. به جرات می توان گفت اسکای دایوینگ یکی از پیچیده ترین و سخت ترین تفریحات می باشد که توسط مربیان مجرب و با تجربه ابتدا 30 دقیقه آموزش می بینید سپس به پرواز درمی آیید. به این منظور لازم نیست که از قبل تجربه داشته باشید، اسکای دایوینگ برای مبتدی ها هم جذاب و دست یافتنی است. زمانی که در این تفریح سپری می کنید حدود 20 دقیقه می باشد که اگر خواهان تجدید کردن زمان هستید می توانید مجدداً بلیت تهیه کنید.
یکی از لذت هایی که در طول فرود می توانید داشته باشید این است که با حرکات نمایشی که از قبل آموزش دیده اید به زمین بنشینید. درست مانند پرنده ای که رقص کنان در هوا معلق می ماند و سپس به زمین می نشیند. اگر قصد رزرو اسکای دایوینگ دبی را دارید می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح رزرو خود را انجام دهید و بدانید که قابلیت ترانسفر از تمامی هتل های موجود در دبی را نیز دارا می باشد و اگر قصد کنسلی دارید می توانید از 72 ساعت قبل اقدام کنید.
نکته: این فعالیت مهیج که یکی از جاذبه های گردشگری دبی است، به علت هیجان فوق العاده ای که دارد، برای افراد بیمار که سابقه ناراحتی قلبی و فوبیا دارند اصلاً توصیه نمی شود.

Asemanabi-اسکای-دایوینگ99

بایدها و نبایدهای اسکای دایوینگ دبی

ورود بانوان زیر 90 کیلوگرم و آقایان زیر 100 کیلوگرم
ورود افراد 18 الی 60 سال ( به شرط سلامت کامل)
ورود بارداران ممنوع
ورود با لباس ورزشی و راحت
امضاء تعهد نامه
همراه داشتن پاسپورت 

Asemanabi-اسکای-دایوینگ919

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql