گالری ملی سنگاپور

گالری ملی سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مرداد ، 1397

National Gallery Singapore

مجموعه ای بی نظیر و دیدنی از اشیا آثار باستانی و تاریخی هنری از سنگاپور در موزه ای قرار گرفته است که از آن به عنوان گالری ملی سنگاپور نام برده می شود. این مجموعه با وجود بیش از ۸۰۰۰ قطعه، بزرگ ترین موزه وگالری در سنگاپور است و در جنوب شرق آسیا واقع شده است. دو ساختمان تالار تاریخی شهر و دادگاه قدیمی اصلی توسط میله های آلومینیومی و سقف های شیشه ای به یکدیگر متصل شده اند و این گالری بین المللی زیبا را ایجاد کرده اند. در این مجموعه که یکی از جاذبه های گردشگری در سنگاپور است، کلکسیون جهانی قرن ۱۹ و هنر مدرن آسیای جنوبی این گالری در دو گالری دی بی اس سنگاپور  و یو او بی آسیای جنوبی مشاهده شده و در اولی بیشتر موضوعات هنری سنگاپور از قرن 19 تا به امروز و در دومی اکثرا به منطقه ی جنوبی آسیا پرداخته اند.

همچنین گالری نمایشگاه ها ی سینگتل که مکانی برای برگزاری نمایشگاه های موقتی است شامل همکاری های مهم با بعضی از موزه های مشهورهنری است در این جا قرار دارد و گردشگرانی که تور سنگاپور را انتخاب کرده اند و علاقه زیادی به هنر دارند می توانند از تماشای این گالری لذت ببرند و نباید  آموزش های هنری در گالری ملی مرکزی کپل را از دست بدهند. در این گالری کودکان با وجود آموزش های خلاقانه و چند حسی تجربه های فوق العاده ای را به دست می آورند. گالری ملی سنگاپور میزبان مهمترین مطالعات هنری استعماری و پسا استعماری آسیای جنوبی است.

از جمله هنرمندان بزرگ سنگاپوری که آثارشان در این گالری در معرض بازدید عموم قرار گرفته است می توان به چونگ سو پونگ، لیو کنگ، چائو مایا تی و جورجت شن اشاره کرد. همچنین آثار هنرمندان مشهور دیگری از کشورهای مختلف مثل رادن صالح از اندونزی، فرناندو آمورسولو از فیلیپین و او با نایان از میان مار نیز در این موزه دیده می شود.

در محیط این گالری سالن های غذاخوری برای صرف غذا و فروشگاه های زیادی برای خرید هدیه دیده می شود که در این فروشگاه ها کتاب ها و نوشته های هنری و قطعات طراحی شده از جنس های مختلف  را نیز پیدا خواهید کرد. برای دیدن پکیج های تور سنگاپور به سایت آژانس هواپیمایی آسمان آبی مراجعه فرمایید.

گالری-ملی-سنگاپور

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql