موزه تمدن آسیایی سنگاپور

موزه تمدن آسیایی سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مرداد ، 1397

  Asian Civilisations Museum Singapore

کلکسیون وسیعی از گنجینه های آسیایی در موزه ای زیبا  و جالب جمع آوری شده است که تاریخ، فرهنگ و مذهب کشورهای آسیای جنوبی، چین، شبه جزیره ی آسیا و بخش غربی آسیای غربی را به نمایش می گذارند. این موزه  در ساختمان با شکوه و تاریخی امپراتوری قرار دارد که توسط معمار بریتانیایی جان فردریک آدولفوس مک طراحی شده است و در ساخت آن کارگرهای زندانی را در سال ۱۸۶۵ به کار گرفته اند که یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور می باشد. این موزه به تازگی یک تحول اساسی را پشت سر گذاشته است. پیشرفت موزه تمدن آسیا سنگاپور به دلیل تاریخ سنگاپور به عنوان یک شهر بندری همین است که گالری ها سازماندهی شده اند تا بر روی پیشرفت ارتباط فرهنگ های مختلف تأکید بیشتری بکنند.

موزه-تمدن-آسیا-سنگاپور

پیشنهاد می کنیم برای رزرو تور سنگاپور اقدام کنید زیرا برای بازدید از این موزه که به زیبایی هر چه تمام تر آداب و رسوم و فرهنگ مردم جنوب شرق آسیا را به نمایش می گذارد علاقه مند خواهید شد! در این موزه، مراحل شکل گیری تمدن این منطقه به شکل امروزی آن، از ابتدا، سفر چینی ها و هندی های جنوبی به اینجا و تاثیرگذاری تمدن اسلامی روی آن، و رسیدن آن به نقطه کنونی نشان داده می شود. گالری های این موزه شامل آثار هنری بدیع، لوازم منزل، ظروف و محصولات چینی و انواع اشیا عتیقه و قیمتی است. ساختمان موزه در حوالی سال 1905 متعلق به دیوان های اداری دولت بود و تا سال 1980 به دفترکار دولت مردان، به ویژه دفتر ثبت احوال شهروندان تبدیل شده بود.

فروشگاه این موزه، محلی مناسب برای خرید سوغاتی های این منطقه است. درنمایشگاه کشتی شکسته ی تانگبیش از ۵۰۰ قطعه ی کشف شده را به نمایش گذاشته اند. اگر به این نمایشگاه می روید فراموش نکنید که از آثار برنزی چینی بازدید کنید، این آثار بیشتر از ۱۰۰۰ سال عمر دارند.البته این ساختمان در اصل مکانی برای ادارات دولتی استعماری است. در این موزه باید ترکیب با شکوه  کلاسیک گرایی پالادیان با سبک آسیایی را مورد توجه قرار دارد. از بین این آثارمی توان به پنجره های چوبی کرکره ای و ایوان بزرگ با سایه بان اشاره کرد. همکاران ما در آسمان آبی برای رزرو هتل و تور های سنگاپور در خدمت شما عزیزان هستند.

موزه-تمدن-آسیایی-سنگاپور


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql