دریاچه دلفین های سنتوسا سنگاپور

دریاچه دلفین های سنتوسا سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 مرداد ، 1397

Sentosa Dolphin Island Singapore

جزیره سنتوسا یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور سنگاپور می باشد. این جزیره در قسمت جنوبی کشور قرار دارد و دارای اماکن تفریحی فراوانی می باشد . مسافران تور سنگاپور بیشترین وقت خود را در این جزیره بسر می برند. از اماکن تفریحی معروف این جزیره می شود به یونورسال استودیو اشاره کرد که بازدید از آن یکی از بخش های جدایی ناپذیر تور سنگاپور می باشد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با یکی دیگر از بخش های مفرح این جزیره آشنا شوید.

اگر به حیوانات مخصوصاً دلفین علاقه دارید حتماً وقتی را در برنامه خود در نظر بگیرید تا به جزیره دلفین های سنتوسا سری بزنید. در این مجموعه برنامه های مختلفی برای آشنایی هر چه بیشتر با دلفین ها وجود دارد. شما می توانید با پوشیدن لباس مخصوص به داخل استخر بروید و از نزدیک دلفین های بازیگوش را ببینید، نوازش کنید و با آن بازی کنید. حتی اگر دوست ندارید به داخل آب بروید می توانید از کنار استخر نیز به آن ها نیزدیک شود و نوازش کنید. این تجربه مخصوصاً برای کودکان بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

علاوه بر این شما می توانید اطلاعت بیشتری درباره ی نوع این دلفین ها، محیط زیست و زیستگاه آن ها بدست بیاورید و یا یک روز کامل در کنار مربیان مجرب به آموزش آن ها بپردازید. 

دریاچه-دلفین -سنتوسا-سنگاپور

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql