جزیره سعدیات ابوظبی

جزیره سعدیات ابوظبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 تیر ، 1397

Saadiyat Island Abu Dhabi

از جاذبه های گردشگری کشور امارات متحده عربی، همچنان میتوان به جزیره سعدیات در شهر ابوظبی اشاره کرد. ساختمانی که مرکز مسکونی، تجاری و تفریحی به حساب می‌آید و در طول سال و تمامی فصلها، جمع کثیری از گردشگران و توریستها را به خود جذب میکند. در ادامه همراه با آسمان آبی باشید تا بیشتر با این جزیره توریستی آشنا شوید.

جزیره-سعدیات-ابوظبی-امارات

جزیره سعدیات ، متشکل شده از چندین قسمت بزرگ که در ادامه مورد بحث قرار میگیرد ، مناطق حفاظت شده سعدیات، منطقه فرهنگی سعدیات، گردشگاه ساحلی سعدیات، ساحل سعدیات، تالاب های سعدیات، خلوتگاه سعدیات. البته از بازدید کنندگان و گردشگران این جزیره هزینه ورودی دریافت میشود از این جهت که جزیره سعدیات توسط شرکت های خصوصی اداره میشود .

سعدیات دارای ویلاهای ساحلی که فقط 9 کیلوتر با ماسه های سفید ساحل فاصله دارد. باید گفت سعدیات یکی از زیباترین سواحل در ابوظبی است که با فیروزه ای روشن آب و وجوددلفین ها و لاک پشتها و پرندگان منقاردار توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب میکند. هتلهای آن در نزدیکی دریای مدیترانه و با سبک هایی خاص و معاصر به صورت 3-4-5-6 اتاقه  و طرح هایی فضایی با اتاقهای روشن و جذاب و نور طبیعی قطعا هر فردی را مجاب می کند تا زمانی که به تور ابوظبی میرود به این سفر میکند.

جزیره-سعدیات-ابوظبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql