جزیره الریم ابوظبی

جزیره الریم ابوظبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 تیر ، 1397

Al Reem Island Abu Dhabi

در کشور امارات متحده عربی و در شهر ابوظبی به تازگی و جدیدا، جزیره ای حدود 6.5 میلیون متر مربع ساخته و احداث شده که جزیره الریم نام دارد. این جزیره که به یکی مکان های توریستی در ابوظبی تبدیل شده، تنها 300 متر با سواحل شمال شرقی فاصله دارد و با فرودگاه ابوظبی تقریبا 20 دقیقا طول مسیر میباشد. برای آشنایی بیشتر با این جزیره همراه باآژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

جزیره-الریم-ابوظبی

در جزیره الریم ابوظبی با توجه به  سیستم اجاره بلند ، مدت اجاره برای یک دوره 99 ساله ای که دارد خریداران زیادی را نیز جلب کرده و در این دوره هم اجازه تمدید و بازسازی و نوسازی املاک را به آنها میدهد.

این جزیره از نظر زیبایی بسیار جذاب و چشم گیر می باشد که همین امر باعث شده از جاذبه های گردشگری دنیا به شمار برود و  توریستهای زیادی را برای تفریح و سرگرمی به خود جذب کند، از این رو یکی از مهمترین جزایر ابوظبی به شمار میرود،  همچنین در جزیره الریم  ابوظبی کافه ها و رستوران های متنوع و متعددی برای استقبال از مهمانها و توریست ها وجود دارد. از دیگر امکانات این جزیره میتوان مدارس، مراکز پزشکی، رستوران ها و مغازه ها، و همچنین دادگاه گلف، هتل ها، اقامتگاه و سواحل را نام برد.

حدود 30 میلیارد دلار برای احداث و برپایی این جزیره سرمایه گزاری و هزینه شده است که شامل پروژه های تجاری و مسکونی است که توسط املاک و مستغلات نیز در حال توسعه و پیشرفت میباشد.

جزیره-الریم-ابوظبی-امارات

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql