باغ وحش پکن

باغ وحش پکن

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 مرداد ، 1397

Beijing Zoo

کشور چین به خاطر گستره جغرافیایی و آب و هوای متفاوتش، حیات وحش انواع گونه های جانواری می باشد. اگر به حیوانات علاقه دارید، پیشنهاد آرزوی آسمان آبی به شما این است که در طول سفر خود به شهر پکن حتماً از باغ وحش آن دیدن نمایید.

باغ-وحش-پکن

باغ وحش پکن از قدیمی ترین باغ وحش های چین می باشد که در سال 1906 افتتاح شده است و یکی از جاذبه های شهر پکن محسوب می شود. محبوبیت اصلی این باغ وحش وجود پانداهای بامزه می باشد. این باغ وحش دارای حدود 450 نوع حیوانات می باشد که جمعیت کلی آن ها به 5 هزار می رسد.

این باغ وحش شامل 16 بخش مختلف می باشد و معروف ترین آن ها بخش پانداها می باشد که در سال 1989 افتتاح شده است و مساحتی حدود 10 هزار متر مربع را در برمی گیرد. تمام قسمت های این باغ وحش به گونه ای طراحی شده تا حیوانات در نهایت راحتی، زندگی سالمی داشته باشند و به سلامت آن ها لطمه ای وارد نشود.

باغ-وحش-پکن-چین

یکی دیگر از قسمت های مهیج باغ وحش پکن، آکواریوم آن می باشد که در سال 1999 افتتاح شده است و یکی از بزرگ ترین آکواریوم های داخلی در جهان به حساب می آید و می توانید گونه های مختلف حیوانات آبزی از ماهی های آدمخوار تا اسب های آدمی بزرگ را در آنجا ببینید.

قیمت ورودی برای بازدید از محیط باغ وحش 15 یوان می باشد و اگر بخواهید از باغ وحش و محیط پانداها دیدن نمایید باید 19 یوان پرداخت نمایید. ساعت کاری این باغ وحش 7 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد. هزینه ورودی آکواریوم نیز 150 یوان می باشد و از ساعت 9 تا 5:30 می توانید از آن بازدید نمایید. شما می توانید برای رفتن به این باغ وحش از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید و با استفاده از مترو و اتوبوس به آنجا بروید.

باغ-وحش-چین

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql