پارک جهانی پکن

پارک جهانی پکن

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 مرداد ، 1397

Beijing World Park

سران و مدیران چینی همیشه در پی جذب هر چه بیشتر گردشگر به کشور خود بوده اند و یکی از راهکارهای آن ها، ساخت پارک جهانی بوده است. در کنار پارک جهانی شنزن، در شهر پکن نیز پارک جهانی کوچک تری وجود دارد که می توانید جهان را در ابعاد کوچک تر در آنجا ببینید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این پارک، با آسمان آبی همراه باشید.

پارک-جهانی-پکن-چین

پارک جهانی شهر پکن که در سال 1999 افتتاح شده است در قسمت جنوب غربی این شهر قرار دارد و به شما این امکان را می دهد تا  سازه های مهم جهان را بدون ترک شهر پکن ببینید. از دیدنی های این پارک می توان به برج ایفل، تاج محل، اهرام مصر، پل منهتن نیویورک و حتی تخت جمشید اشاره کرد.

در کنار توریست هایی که دوست دارند از آثار مشهور کشورهای دیگر بازدید کنند، خیلی ها هم به دنبال دیدن آثار باستانی کشور خود هستند. مثلاً گردشگران ایرانی قاعدتاً در این پارک دنبال تخت جمشید می گردند تا ببینید چینی ها این سازه باستانی را چگونه بازسازی کرده اند.

علاوه بر بازدید از این جاذبه های گردشگری، شما می توانید با فرهنگ و مردم کشورهای مختلف بیشتر آشنا شوید. از دیگر تفریحات این پارک می توان به فیل سواری، شتر سواری و غذا دادن به پرنده ها اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از تاکسی به این پارک بروید و یا اگر با حمل و نقل عمومی راحت هستید، می توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. هزینه ورودی حدود 65 تا 100 یوان، بسته به فصل مسافرت، می باشد.

پارک-جهانی-پکن

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql