پارک اقیانوس هنگ کنگ

پارک اقیانوس هنگ کنگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1397

Ocean Park Hong Kong

پارک اقیانوس شهر هنگ کنگ یک پارک چند منظوره است که شامل شهربازی، آکواریوم و باغ وحش می باشد. این پارک در قسمت جنوبی جزیره هنگ کنگ و درست در کنار دریا قرار دارد و مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح افراد محلی و همچنین توریست های این شهر می باشد.

پارک-اقیانوس

پارک اقیانوس در سال 1977 افتتاح شده است و یکی از جاذبه های گردشگری هنگ کنگ به حساب می آید با این حال در سال 2005 و با افتتاح دیزنی لند هنگ کنگ از محبوبیت آن کاسته شد و با تصمیم دولت هنگ کنگ، 5.5 میلیارد دلار هنگ کنگ برای توسعه و نوسازی آن هزینه شد و با همین رویکرد تعداد بازدید کنندگان آن تا سال 2014 به 7.6 میلیون نفر رسید.

با 91 هکتار مساحت شما می توانید انواع سرگرمی ها را در این پارک تجربه کنید و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشید. اگر عاشق هیجان هستید حتما ترن های هوایی آن را امتحان کنید، یا اگر اهل حیات وحش و حیوانات هستید سری به باغ وحش بزنید و حتماً از پانداهای بامزه دیدن کنید. آکواریوم موجود در این پارک، بزرگ ترین آکواریوم گنبدی جهان می باشد که قطر آن حدود 5.5 متر می باشد.

این پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد و آژانس آرزوی آسمان آبی به شما پیشنهاد می کند که در طول سفر خود حتماً از آن بازدید کنید.

پارک-اقیانوس-هنگ-کنگ 


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql