تالار موسیقی زینگ های گوانجو

تالار موسیقی زینگ های گوانجو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 مرداد ، 1397

Xinghai Concert Hall Guangzhou

شهر گوانجو یکی از شهرهای توریستی کشور چین به حساب می آید و جاذبه های گردشگری فراوان آن توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. همراه با آرزوی آسمان آبی می توانید بیشتر با این شهر آشنا شوید.

علاقه چینی ها به موسیقی در جهان برای همه شناخته شده است و در همه ژانرها خواننده های بنام زیادی دارند. یکی از معروف ترین سالن های کنسرت شهر گوانجو، سالن کنسرت "زینگ های" می باشد که خواننده های بین المللی زیادی در سبک های مختلف از جمله، جاز، پاپ و غیره در آنجا اجرا داشته اند.

معماری خارجی این سالن کنسرت به صورت یک هذلولی پیچ خورده می باشد که به خاطر شیشه های به کار رفته در آن و قرار گیری در کنار رودخانه، انعکاس زیبایی را به نمایش می گذارد.

این مجموعه شامل سه سالن با ظرفیت های متفاوت می باشد که گنجایش آن ها از 1437 تا 96 نفر متغیر می باشد که برای برنامه ها و مناسب های متفاوت از آن ها استفاده می شود. یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه در بین اهالی موسیقی، ویژگی آکوستیکی و سیستم صدای آن می باشد که باعث می شود صدا در همه جای سالن به صورت یکنواخت پخش شود. سالن کنسرت زینگ های در جزیره ای به نام ارشا در شهر گوانجو قرار دارد و بهترین روش برای رفتن به آنجا استفاده از تاکسی می باشد.

تالار-موسیقی-زینگ-گوانجو

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql