کلیسای پانجیم گوا

کلیسای پانجیم گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

کلیسای پانجیم | Panjim Church

پانجی، پایتخت ایالت گوا می باشد که یکی از شهرهای مهم در صنعت گردشگری هند به شمار می رود. این شهر در کنار جاذبه های گردشگری تاریخی دارای سواحل بی نظیری نیز می باشد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با یکی از کلیساهای تاریخی این شهر آشنا کنیم.

کلیسا پانجیم که به کلیسا بانوی مقدس نیز معروف می باشد، یکی از قدیمی ترین کلیساهای گوا می باشد که به دلیل قدمت تاریخی که دارد، به یکی از پر طرفدارترین جاذبه های توریستی گوا در هند تبدیل شده است.

این کلیسا در ابتدا در سال 1541 میلادی بر روی تپه ای مرتفع، مشرف به شهر ساخته شده بود و بعدها در دهه 1600 کلیسای بزرگ تری در همین منطقه بنا شد. کلیسا پانجیم که بر اساس معماری باروک ساخته شده است در گذشته برای تأمین نیازهای مذهبی ملوانان پرتغالی بوده است.

در قرن 18 میلادی پله هایی به صورت زیگ زاگ به این کلیسا اضافه شد که برای رسیدن به کلیسا بانوی مقدس باید از این 100 پله بالا بروید. یکی از مشخصه های تاریخی این کلیسا، زنگ قدیمی آن می باشد که از خرابه های کلیسای آگوستین به این کلیسا منتقل شده است و دومین زنگ بزرگ ایالت گوا  می باشد.

این کلیسا زیبا در کنار رودخانه ماندووی قرار گرفته است و حس و حال معنوی خاصی دارد. شما برای بازدید این کلیسا می توانید از تور گوا و یا تور های ترکیبی هند استفاده کنید.

Panjim-Church

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql