کانسالیم مونته گوا

کانسالیم مونته گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

کانسالیم مونته | Constantine Monte

شهر گوا یکی از پاک ترین و تمیز ترین شهرهای هندوستان است و شاید یکی از دلایلی که مسافران تور هند را وسوسه می کند تا به این شهر سفر کنند همین باشد. تعدادی از جاذبه های گردشگری هند در شهر گوا قرار دارند و سالانه بسیاری از مسافران تور هند را به خود جلب می کند. از این شهر ویترین گردشگری هند هم یاد می شود. یکی از این جاذبه ها کانسالیم مونته است که با در بر گرفتن سواحل جنوبی گوا منظره ای فوق العاده دیدنی به نمایش می گذارد و به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد غروب های بسیار حیرت انگیز و تماشایی دارد.

هم چنین می توان با دیدن راه آهن کونکان، زمین های کشاورزی گوایی همراه با کشاورزان و چوپان ها از این سفر لذت فراوانی برد. مشاهده تمام این طبیعت زنده می تواند حسی بسیار خوب به شما دهد و از دیدن این مناظر احساس سرزندگی و شادابی کنید.

البته که رفتن به کانسالیم مونته کمی سخت و دشوار است ولی مطمئنا بسیار ارزشمند است و از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. کانسالیم مونته در سواحل جنوبی گوا به چشم‌انداز آن مشهور است. این منطقه به کلیسای سه پادشاه که در آن جای گرفته است معروف است. کلیسای کانسالیم مونته بر فراز تپه‌ای با چشم اندازهایی بی‌نظیر از سواحل جنوبی گوا قرار دارد و محلی مناسب برای عکس برداری و ثبت خاطرات است.

می توان از، جاده های باریک و نسیم خنک لذت برد. رفتن به اینجا کمی دشوار است اما ارزش دیدن را دارد. آژانس مسافرتی آسمان آبی از شما برای مشاوره رایگان درزمینه تورها و جاذبه های گردشگری گوا دعوت می کند.

kansalim-monte

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql