کلیساهای قدیمی گوا

کلیساهای قدیمی گوا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 تیر ، 1398

کلیساهای شهر گوا

از جاذبه های گردشگری هند می توان به شهر گوا اشاره کرد. شهری زیبا که چندین ساحل دارد. البته کلیساهای آن از مهم ترین میراث جهانی در یونسکو هستند که در منطقه گوا می باشند. و به عنوان پایتخت قدیمی گوا در زمان سیطره پرتغالی ها شناخته می شد. این شهر دارای چندین کلیسای زیبا و قدیمی است که در ادامه برخی از آن ها را نام می بریم تا در سفر خود به تور هند بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید. با آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه باشید.
یکی از این کلیسا ها باسیلیکا است که به دلیل حفظ میراث سن فرانسیس ژانویه بسیار معروف است و عموما اعتقاد دارند که او نگهبان گوا می باشد. با ورود به این کلیسا حس می کنید که در دوران پرتغالی ها هستید!

basilika

 کلیسای سن کاجتان

این کلیسا 10 کیلومتر با ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا و ۲۷ کیلومتری از ایستگاه راه آهن واسکودوگاما قرار دارد و روبه روی یک مسجد جامع است. و طراحی اولیه این قصر سلطنتی از سن پتر در رم گرفته شده است. کلیسای سن کاجتان، تنها کلیسای گنبدی باقی مانده درگوا است که توسط راهبان ایتالیایی بنا شد و امروزه از مکان های تاریخی گوا به شمار می رود.

kelisa-gua

دیر آگوستین

در فاصله ۸ کیلومتری از ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا، ۲۷ کیلومتری از ایستگاه راه آهن واسکودوگاما و ۲۳ کیلومتری ماپوسا قرار دارد. یکی از مکان های گردشگری گوا است. این مکان بخشی از محل میراث جهانی یونسکو است. کلیساها و دیرهایاین کلیسا هشت نمازخانه با تزئینات زیاد و چهار محراب و دیر با اتاق های بسیار دارد. امروزه می توان ویرانه های آن را اطراف برج دید. ویرانه های کلیسای سن آگوستین که جاذبه گردشگری بسیار معروف و یکی از تماشایی ترین آثار تاریخی در گوا است.

کلیسای سن فرانسیس

در فاصله ۹٫۲ کیلومتری از ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا، ۲۷ کیلومتری ایستگاه راه آهن واسکودوگاما و ۲۲ کیلومتری ماپوسا، کلیسای سن فرانسیس نزدیک کلیسای جامع قرار دارد. یکی از اصلی ترین مکان های گردشگری گوا می باشد که بسیاری از مسافران تور هند را به سمت خود می کشاند. نمای جنوبی کلیسا، سالنی با سه نمازخانه در دو طرف، یک محل کر در طبقه اول، یک محراب اصلی و دو محراب دیگر دارد. برج ناقوس و مکان ظروف مقدس در شمال محراب اصلی هستند که امروزه مشاهده می کنید ساختمان موزه باستان شناسی در واقع ادامه دیر کلیسا است.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql